نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:16 ب.ظ

اجتناب از هفت هزینه غیرضروری از سوی کسب و کارهای جدید

 نوشته برت فارمیلو

یک مورد تجاری که استارت آپ ها باید کنار بگذارند تا زمانی که کسب و کار واقعاً شروع به کسب درآمد کند چیست؟ ما این سوال را از بنیانگذاران و مدیران عامل موفق استارتاپ ها پرسیدیم. در اینجا هفت هزینه غیر ضروری برای مشاغل جدید آورده شده است. تا زمانی که کسب و کار شما شروع به کسب سود کند، باید از این موارد اجتناب کنید.

1. مزایای مراقبت های بهداشتی کارکنان

«هزینه هنگفتی برای یک استارتاپ جدید، تأمین بیمه درمانی برای کارکنانش است. ارائه بیمه را می توان تا زمانی که شرکت از نظر مالی باثبات باشد به حالت تعلیق درآید، اما این می تواند استخدام کارمندان را کمی سخت تر – البته نه غیرممکن- کند. افراد زیادی هستند که نیازی به بیمه درمانی ندارند و ترجیح می دهند در عوض دستمزد بیشتری دریافت کنند. همچنین می توانید تعدادی کارمند پاره وقت استخدام کنید. در تجارت من، به مدت پنج سال در تجارت نبودیم، مزایای کاملی را ارائه نکردیم. در ابتدا کارمندان جوان زیادی داشتیم که هنوز در برنامه بیمه والدین خود بودند، بنابراین مشکل چندان بزرگی نبود.

“بیمه سلامت شرکت یک هزینه هنگفت و مداوم است که هرگز نمی خواهید آن را از کارمندان خود بردارید، بنابراین بهتر است پس از ثبت نام در یک برنامه مطمئن شوید که توانایی پرداخت بیمه را دارید.”

( در ایران این مورد مصداق ندارد )

-ایوان مک کارتی، اسپورتینگ اسمایلز

2. کارت های اعتباری شرکت برای کارکنان

بسته به خط کاری شما، شرکت شما ممکن است از کارمندان خاصی بخواهد که برای اهداف تجاری، مانند جلسات و سفر، خریدهای اختیاری انجام دهند. با این حال، اگر یک کسب و کار هنوز سودآور نیست، کنترل امور مالی باید فقط به افراد مسئول محدود شود.

اجازه دادن به صرف  هزینه‌های احتیاطی با کارت شرکت، حتی از قابل اعتمادترین کارمند، می‌تواند منجر به قرار دادن شرکت در موقعیت مالی به خطر بیفتد. در مراحل اولیه، عاقلانه است که اطمینان حاصل شود که کارمندان خریدهای خود را قبل از اینکه واقعاً انجام دهند توسط مدیر مالی یا مدیر آنها تأیید شود.

– آنتونی مارتین،

3. اجاره های بلند مدت یا کوتاه مدت

“من دیده ام که یکی از بزرگترین دلایل شکست شرکت های جدید این است که قبل از اینکه شرکت حتی یک دلار به دست بیاورد، هزینه های زیادی را متحمل می شوند. و، متوجه شدم – همه ما فکر می کنیم که ایده کسب و کار ما آنقدر خوب است که تنها کاری که باید انجام دهیم این است که یک تابلو آویزان کنیم و یک دفتر باز کنیم، و مشتریان مانند جادو به سمت ما جمع می شوند. متأسفانه، بسیاری از استارت‌آپ‌ها به سختی متوجه می‌شوند که بستن قرارداد اجاره دفتر با هزینه‌های غیرضروری راهی سریع برای پرداخت پول است، در حالی که می‌توانستند یک دفتر مجازی با کمتر از ۷۵ دلار در ماه برای دریافت نامه دریافت کنند و خود را بسازند. کسب و کار از اتاق نشیمن خودشان.

پولی که برای اجاره پس‌انداز می‌کنید می‌تواند به توسعه و کمک به کارهایی کمک کند که خودتان وقت ندارید. به مردم می گویم زمان زیادی برای اجاره دفتر وجود دارد. اولین کار این است که توسعه دهید، رشد کنید، بازاریابی کنید، و ثابت کنید که برنامه دیدنی شما می تواند پول در بیاورد.

– آلن هیمل، فلوریدا Allstar Public Adjusting, Inc.

4. تبلیغات

بسیاری از استارت‌آپ‌ها معتقدند که برای کسب درآمد باید پول خرج کنند. در هر صورت، همیشه صادق نخواهد بود. یکی از هزینه‌های کسب‌وکار که می‌توان آن را تا زمانی که کسب‌وکار واقعاً درآمد ایجاد کند به تعویق انداخت، تبلیغات است. در حالی که مهم است که در مورد محصول یا خدمات خود صحبت کنید، اما صرف مقدار زیادی پول برای تبلیغات قبل از اینکه جریان ثابتی از مشتریان داشته باشید، استفاده عاقلانه از منابع نیست.

در عوض، روی ایجاد پایگاه مشتریان خود به صورت ارگانیک از طریق تبلیغات دهان به دهان و کانال های بازاریابی رایگان، مانند رسانه های اجتماعی، تمرکز کنید. هنگامی که یک گروه قوی از مشتریان وفادار دارید، می توانید بخشی از سود خود را مجدداً در تبلیغات سرمایه گذاری کنید تا تجارت بیشتری را جذب کنید. با اتخاذ یک رویکرد استراتژیک برای تبلیغات، می توانید اطمینان حاصل کنید که استارتاپ شما بهترین شانس را برای موفقیت دارد.

– جیم کمپبل، Wizve – آژانس بازاریابی دیجیتال و وابسته

    5. بهینه سازی

«شما نمی توانید چیزی را که وجود ندارد بهینه کنید. قبل از اینکه پول در بیاورید، مشتری ندارید، به این معنی که نمی توانید بفهمید که چه چیزی باعث ترک یا ماندن آنها شده است. حداکثر، هنگام ساختن سیستم ها و محصولات خود، باید بهترین شیوه های پذیرفته شده را دنبال کنید. پس از آن، دست از دستکاری بردارید و به بازاریابی و فروش بروید. هنگامی که مشتریان را از درب عبور دادید – و شروع به از دست دادن مشتریان کردید – می توانید دنده را به حفظ کردن تغییر دهید. قبل از این نه.”

—دانیل ندوکو، پی دی اف مفید

6. همکاری غیر ضروری

زمانی که تازه شروع به کار می کنید، همکاری با دیگر استارت آپ ها یا حتی نهادهای غیر استارتاپی می تواند وسوسه انگیز باشد. اما مهم است که به یاد داشته باشید که زمان و تلاش شما محدود است، به این معنی که هر دقیقه ای که صرف همکاری می شود، دقیقه ای است که صرف رشد شرکت شما نمی شود.

“بسیاری اوقات، همکاری‌ها مثمر ثمر خواهند بود – اما در بیشتر موارد، ارزش سرمایه‌گذاری زمانی را که نیاز دارند نخواهند داشت (به خصوص اگر با یک نهاد خارجی باشد). با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است روی کارهایی تمرکز کنید که برای رشد کسب و کار خود باید انجام دهید تا زمانی برای آن همکاری ها در زمانی که واقعا ضروری هستند، وقت داشته باشید.

-تیفانی هومن،

7. استخدام یک تیم یا خدمات روابط عمومی

در مراحل ابتدایی کسب و کار شما، زمانی که هنوز تعداد کمی از مخاطبان دارید، نیاز بسیار کمی به یک تیم روابط عمومی وجود دارد. از آنجایی که این Startup 101 است که از ابتدای ایده کسب‌وکارتان روی مشاوره حقوقی خوب سرمایه‌گذاری می‌کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این خدمات را برای پوشش مسائل احتمالی روابط عمومی که ممکن است در اوایل با آن مواجه شوید، به حداکثر برسانید. از این گذشته، بیشتر نقش‌های اصلی روابط عمومی، مانند صدا دادن به برند و افزایش آگاهی از برند شما، هنوز باید به صورت ارگانیک توسط شما انجام شود تا زمانی که بتوانید آن را در خلبان خودکار به دست تیم روابط عمومی خود نظارت کنید.

«در حالی که روابط عمومی به تثبیت قدرت شما در صنعت کمک می کند، این امر به طور طبیعی با خدماتی که مشاور حقوقی فعلی شما ارائه می دهد می آید. به تعویق انداختن استخدام یک تیم روابط عمومی تا زمانی که در حال کسب درآمد باشید و مخاطبان قابل توجهی داشته باشید، به شما این امکان را می دهد که ارزش پول خود را از مشاور حقوقی خود به دست آورید، در منابع برای ایجاد سایر عناصر اصلی کسب و کار صرفه جویی کنید، و حتی ممکن است شما را به سمت بیشتر سوق دهد. مراقب برخورد با مصرف کنندگان باشید.»

—Collen Clark, Schmidt & Clark, LLP

درباره نویسنده

برت فارمیلو موسس و مدیر عامل Terkel است، یک سایت پرسش و پاسخ که بینش صاحبان مشاغل کوچک را به مقالات با کیفیت بالا برای برندها تبدیل می کند.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *