نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 10:23 ب.ظ

هفت راه برای حضورجدید که آنها را برای موفقیت آماده می کند

توسط YEC |

حضور در یک مدیریت جدید می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر برای مدیر جدید و کارمندی باشد که آموزش را انجام می‌دهد. استخدام شده جدید نه تنها باید فرهنگ و رویه های سازمانی را بیاموزد، بلکه باید با تیم خود ملاقات کرده و ارتباط برقرار کند.

بهترین راه برای یک مدیر برای موفقیت از همان روز اول، اجرای یک روش متفکرانه و کامل است. در اینجا، هفت عضو شورای کارآفرینان جوان بهترین نکات خود را برای انتخاب مدیران جدید به اشتراک می‌گذارند، بنابراین این استخدام‌ها می‌توانند از همان ابتدا موفق باشند.

پرسش :

نکته ای که برای مدیران داخلی دارید به گونه ای که آنها را از ابتدا برای موفقیت آماده کند چیست؟ چرا این کار موثر است؟

1. برای آموزش “چرا” زمان بگذارید

این امر فقط در مورد فرآیندها و رویه ها نیست. شما همچنین باید مطمئن شوید که “راه شرکت” را مشخص کنید. مدیران نقش کلیدی ایفا می کنند زیرا آنها همچنین تیمی از کارکنانی را که مدیریت می کنند شکل می دهند. با صرف زمان اضافی در آموزش “چرا”، مدیر را برای رهبری قدرت می دهید. این یک مدیر را برای موفقیت واقعی تعیین می کند تا تیمی از کارمندان را برای کار در جهت یک هدف مدیریت کند.

-بیل مولهالند، ARC

2. از همان ابتدا به آنها اعتماد کنید

اگر با مدیران طوری رفتار کنید که در یک دوره آزمایشی هستند، آنها در حالت دفاعی شروع می کنند. بیان کنید که اعتماد ذاتی و جای خطا وجود دارد و شما آنها را برای مدت طولانی انتخاب کرده اید. این یک استراتژی خوب برای چیزی فراتر از مدیریت است. همه فرصت می خواهند. آن را به آنها بدهید و ببینید نه تنها سود شما رشد می کند، بلکه وفاداری به برند شما نیز رشد می کند.

– متیو کاپالا

3. اجازه دهید آنها تجربه عملی کسب کنند

در حالی که آنها در مورد محصول یاد می گیرند، دست آنها را درکار باز کنید. اگر در فروش هستند، از آنها بخواهید در تماس های فروش بنشینند. اگر آنها در بازاریابی هستند، به آنها اجازه دهید تجزیه و تحلیل ها را بررسی کنند، ضبط تماس های خریدار را تماشا کنند، و غیره. در حالی که آنها به طور فعال چک لیست ورود به سیستم معمولی را بررسی می کنند، به سرعت با محصول یا خدمات شما آشنا می شوند و به تماس ها به عنوان ناظر ملحق می شوند. آنها را به سرعت بالا ببرید.

 -اندی کاروزا،

4. در مورد انتظارات شفاف باشید

یکی از راه های اصلی برای ایجاد موفقیت در مدیران خود از ابتدا این است که در مورد انتظارات شفاف باشید. این امری کاملاً حیاتی است که مدیران شما در همان ابتدا مطمئن باشند که شما از آنها چه انتظاری دارید. مزایای این کار طولانی مدت است. تعیین انتظارات از سوء تفاهم ها جلوگیری می کند و با آگاه کردن آنها از آنچه تیم شما از آنها انتظار دارند، تناسب فرهنگی خوبی را تضمین می کند.

 – ریچارد فونگ،

 5. آموزش مناسب ارائه دهید

بهترین راه برای مدیران هیئت مدیره این است که یک جلسه آموزشی مناسب داشته باشید که در آن به آنها در مورد فرهنگ شرکت، چگونگی اتفاقات، آنچه از آنها در شرایط خاص انتظار می رود انجام دهند و موارد دیگر بگویید. آموزش درست آنها در ابتدا راه بسیار خوبی برای ایجاد شکوفایی بدون شکست آنها است.

– توماس گریفین،

6. اسناد به راحتی قابل دسترسی ایجاد کنید

مهم نیست که یک نویسنده، بازاریاب رسانه اجتماعی یا مدیر جدید را انتخاب می کنید، مستندات مناسب همه چیز را تغییر می دهد. ما فهرستی جامع از اسناد ایجاد شده توسط اعضای تیم موجود داریم که اگر استخدام‌کنندگان جدید بخواهند درباره نقش‌های خود اطلاعات بیشتری کسب کنند و اطلاعات گام به گام درباره انجام وظایف خاص به دست آورند، می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

-جان براکت،

7. مهارت ها و دانش های به ظاهر «غیر شهودی» را به اشتراک بگذارید

هنگام ورود  به محیط کار، برای افرادی که جدیدا استخدام می شوند بسیار مهم است که درک عمیقی از نقش خود داشته باشند تا بدانند چه مهارت ها یا دانشی برای انجام خوب لازم است. در حالی که بسیاری از چیزها را می توان در حین کار یاد گرفت، اولویت دادن به درس ها و آموزش ها در مورد مفاهیمی که ممکن است غیرقابل درک یا سخت باشد، به مدیران جدید کمک می کند تا به سرعت پیشرفت کنند و از مسائلی که افراد گذشته در آن گرفتار شده اند اجتناب کنند.

 -آکشار بونو،

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *