نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 3:08 ب.ظ

سرعت و چابکی ارتباطات مدرن برای تولید کنندگان

ارسال شده در 21 نوامبر 2022 توسط The Manufacturer ( عکس تزیینی است )

معیار حیاتی برای هر تولید کننده بهره وری است. اتکای روزافزون به فناوری ارتباطات، از جمله چت وب، ایمیل و ویدئو، منجر به در دسترس قرار گرفتن داده های مفیدی شده است که می تواند بهره وری را بهبود بخشد. چالش سازمان‌ها در حال حاضر این است که چگونه از آن داده‌ها استفاده کنند.

از ابزارهای متفاوت گرفته تا راه حلی یکپارچه و مبتنی بر ابر

بسیاری از سازمان ها در عجله خود برای فعال کردن کار از راه دور، مجموعه ای از ابزارهای متفاوت را پیاده سازی کردند که اکنون ضروری شده اند. شرکت های Constellation Research گزارش داده اند که به طور متوسط ​​از هفت ابزار مختلف برای پیام رسانی، همکاری، اشتراک گذاری فایل و مدیریت جلسات استفاده می کنند. اینها اغلب در کنار سیستم‌های تلفنی پرهزینه، سنتی و داخلی قرار می‌گیرند و هر کدام مجموعه داده‌های خود را ارائه می‌کنند. چالش پیش روی متخصصان فناوری اطلاعات این است که چگونه از این داده ها به طور موثر استفاده کنند و سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانند.

به‌طور فزاینده‌ای، تولیدکنندگان سیستم‌های تلفن داخلی را با راه‌حل‌های ارتباطی مبتنی بر ابر جایگزین می‌کنند تا همه کانال‌های ارتباطی را روی یک پلتفرم واحد گرد هم بیاورند که مدیریت را ساده می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را در مورد تعاملات مشتری و کارمند ارائه می‌دهد. اکنون متوجه می‌شویم که تماس تلفنی به طور کامل در یک اکوسیستم یکپارچه گنجانده شده است که کارمندان برای ارائه تجربه بهتری به مشتری نیاز دارند.

مزایای هزینه نیز وجود دارد. تحقیقات Metrigy نشان داده است که سازمان‌هایی که از یک پلتفرم واحد برای تماس‌ها، چت، جلسات و مرکز تماس استفاده می‌کنند، کاهش ۵۶ درصدی در هزینه کل مالکیت (TCO) را نشان می‌دهند.

بهبود همکاری، کارایی و سرعت

یک راه حل ارتباطی مدرن، عملیات تجاری را تغییر می دهد، همکاری بین تیم ها و مکان ها را افزایش می دهد و بینش های تجاری را به اقدامات عملیاتی تبدیل می کند.

گزارش بین پلتفرمی تمام داده های شما را در یک مکان قرار می دهد. تجارب کاربر متناسب، بر اساس نقش‌های شغلی، داده‌های مورد نیاز کارکنان شما را در صورت نیاز و بینش‌های بی‌درنگ ارزشمندی را در اختیار سرپرستان قرار می‌دهد که به سرپرستان اجازه می‌دهد تا اقدامات فوری برای حمایت از تیم‌های خود انجام دهند.

راه‌حل‌های ارتباط ابری نقش کلیدی در توانمندسازی کارکنان برای ارتباط با کارشناسان در تمام بخش‌های سازمان، غنی‌سازی دانش آن‌ها، و امکان حل سریع‌تر مشکلات و تجربیات بهتر کارمندان و مشتریان را ایفا می‌کنند.

برقراری ارتباطات ابری درست در سراسر سازمان (که ممکن است به معنای بازنگری کامل راه‌حل‌های چسب زخمی باشد که چند سال پیش به کار گرفته شد) می‌تواند یک تغییر بازی برای تولیدکنندگان باشد. این امر به ویژه برای کارکنان مرکز تماس که به طور سنتی از بقیه سازمان حذف شده اند صادق است.

تولیدکنندگان نیاز به توانمندسازی کارکنان با قابلیت هایی را درک می کنند که آنها را قادر می سازد تا به اطلاعات دقیق و مرتبط با سرعت مکالمه دسترسی پیدا کنند. این امر به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت به یک پرس و جو واکنش نشان دهند و زمینه و محتوای تعامل را در حین حرکت بین بخش‌های رو به مشتری، دفتر پشتی و طبقه فروشگاه حفظ کنند.

جذب و حفظ نسل بعدی استعداد

تولیدکنندگان باید چالش‌های جذب استعداد را حل کنند، زیرا کارکنان با تجربه بازنشسته می‌شوند و حفظ و استخدام کارکنان واجد شرایط دشوارتر می‌شود.کارکنان جوان‌تر از مهارت‌های مشابه نسل‌های قبلی برخوردار نیستند و انتظارات و خواسته‌های متفاوتی برای کار از راه دور دارند. برای جذب این کارکنان، تولیدکنندگان باید استفاده از تخصص در سراسر سازمان را آسان‌تر کنند و اطلاعات را برای کمک به آموزش کارکنان بی‌تجربه به اشتراک بگذارند.

ابزارهای ارتباطی مدرن موانع جغرافیایی را با امکان دادن به کارمندان برای همکاری از راه دور، فراهم کردن منابع گسترده‌تری برای استخدام کارکنان پشتیبان و مشتریان رو در رو ، و آسان‌تر کردن حفظ کارمندان بسیار ماهر، از بین می‌برند.

تحقیقات اخیر تخمین می‌زند که همکاری دیجیتال در فعالیت‌هایی مانند بررسی علل ریشه‌ای، مدیریت تامین‌کننده و نگهداری، بهره‌وری را 20 تا 30 درصد افزایش می‌دهد.

سازمان تولیدی خود را متحول کنید

ارتباطات مدرن، اتوماسیون و هوش مصنوعی را قادر می‌سازد تا فراتر از کف کارخانه رفته و کانال‌های ارتباطی شما را با فرآیندهای کسب‌وکارتان ادغام کند تا بهره‌وری کلی، زمان ورود به بازار و میزان رضایت مشتری را بهبود بخشد.

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *