نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 8:24 ب.ظ

اریکسون در برنامه تحقیقاتی 6G چند میلیون پوندی در بریتانیا

ارسال شده در 23 نوامبر 2022 توسط The Manufacturer

اریکسون قرار است یک واحد تحقیقاتی جدید در بریتانیا به عنوان بخشی از سرمایه گذاری چند میلیون پوندی برای تقویت قابلیت های اتصال بی سیم آینده این کشور ایجاد کند.

ده‌ها میلیون پوند (GBP) توسط اریکسون طی 10 سال آینده در برنامه‌ای مستقر در بریتانیا سرمایه‌گذاری خواهد شد که بر تحقیقات 6G و نوآوری‌های مهم متمرکز است. حوزه‌های تحقیقاتی شامل انعطاف‌پذیری و امنیت شبکه، هوش مصنوعی، شبکه‌های شناختی و بهره‌وری انرژی خواهد بود که همگی به عنوان بلوک‌های اصلی زیرساخت دیجیتال آینده جهان برای جامعه، صنایع و مصرف‌کنندگان در نظر گرفته می‌شوند.

این برنامه 20 محقق اختصاصی را به کار می گیرد و از دانشجویان دکتری دیگری حمایت می کند که در کنار دانشگاهیان برجسته، CSP ها و شرکای صنعتی برای رهبری پروژه های تحقیقاتی 6G که به توسعه فناوری جهانی، نوآوری شبکه و راه حل های محصول جدید کمک می کنند، کار خواهند کرد.

انتظار می‌رود 6G در دهه 2030 با استفاده از پیشرفت‌های اجتماعی، مصرف‌کننده و صنعتی در ارتباط تلفن همراه که با قابلیت‌های پیشرفته 5G امکان‌پذیر شده است، در دسترس قرار گیرد. پیش‌بینی می‌شود که 6G دنیای دیجیتال و فیزیکی را ادغام کند، به جامعه‌ای هوشمندتر، پایدارتر و کارآمدتر کمک کند و به ارائه موارد استفاده جدید از جمله واقعیت توسعه یافته چندحسی، مراقبت‌های بهداشتی دقیق، کشاورزی هوشمند، کوبات‌ها و سیستم‌های مستقل هوشمند کمک کند.

اعلام سرمایه گذاری تحقیقاتی در بریتانیا بر اساس سابقه طولانی اریکسون در قلب صنعت مخابرات این کشور است و از جاه طلبی دولت برای رهبری در توسعه ارتباطات آینده و استانداردهای جهانی حمایت می کند.

میشل دونلان، وزیر امور خارجه DCMS گفت: “سرمایه گذاری اریکسون یک رای اعتماد بزرگ به بخش نوآورانه مخابرات بریتانیا است. این واحد تحقیقاتی پیشگام، مشاغل جدید ایجاد می کند، از دانشجویان حمایت می کند و برخی از بهترین ذهن های کشورمان را برای شکل دادن به آینده زیرساخت های مخابراتی در بریتانیا و سراسر جهان گرد هم می آورد.

“ماموریت ما رهبری جهان در توسعه فناوری شبکه نسل بعدی است و به زودی استراتژی ای را منتشر خواهیم کرد که در آن نحوه استفاده از 6G برای ارائه بیشتر به مردم و مشاغل را شرح می دهد.”

کاترین آینلی، مدیرعامل اریکسون بریتانیا و ایرلند، گفت: “اریکسون بیش از 120 سال است که بریتانیا را به هم متصل کرده است و این سرمایه گذاری جدید بر تعهد مداوم ما برای اطمینان از اینکه این کشور یک رهبر جهانی در فناوری ها و صنایع آینده باقی می ماند، تاکید می کند.”

“دیدگاه ما برای جهانی متصل تر، ایمن تر و پایدارتر، دیدگاهی است که توسط دولت بریتانیا مشترک است، و ما مشتاقانه منتظر همکاری با اپراتورهای شبکه، صنایع و دانشگاه ها برای توسعه استانداردهای بین المللی هستیم که ما را هر چه بیشتر به دستیابی به یکپارچه جهانی نزدیک می کند.

مگنوس فرودیگ، معاون و رئیس تحقیقات اریکسون، گفت: “اریکسون در خط مقدم تحقیقات جهانی، نوآوری و توسعه استانداردهای باز است که آینده ای از اتصالات بی حد و حصر و فناوری های جدید را پایه ریزی می کند. ایجاد یک برنامه تحقیقاتی در بریتانیا به این معنی است که این کشور در موقعیت مناسبی قرار خواهد گرفت تا از سطح بالای دانش بین‌المللی موجود در سیستم‌ها و فن‌آوری‌های بی‌سیم برای تولید تحقیقات پیشگامانه 6G استفاده کند که نه تنها می‌تواند به شکل‌دهی آینده استانداردهای جهانی کمک کند، بلکه می‌تواند به یک استاندارد جهانی جامعه مرتبط تر، کارآمدتر و پایدارتر کمک کند..

دکتر مایک شورت سی‌بی‌ای، مشاور ارشد علمی در بخش تجارت بین‌الملل گفت: «به‌عنوان تامین‌کننده اصلی اپراتورهای بریتانیا، بسیار خوب است که می‌بینیم اریکسون مرکز تحقیقات و توسعه مخابرات 6G جدید خود را اعلام می‌کند. این سرمایه گذاری در بخش مخابرات بریتانیا به ترویج تحقیقات، نوآوری و همکاری قوی تر کمک خواهد کرد. UKRI و دولت بریتانیا به طور گسترده تر به حمایت از توسعه استعدادهای مخابراتی و ایده های جدید در این زمینه رشد هیجان انگیز ادامه خواهند داد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *