نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 8:02 ب.ظ

27-8-1401

هادی بهرامی احسان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا با اشاره به اینکه انجمن‌های علمی و دانشجویی یکی از نهادهای مهم در پیشرفت کشور هستند، خاطرنشان کرد: زیرا این انجمن‌ها با دانش افزایی، بازار کار، شبکه سازی و نیز اتصال به بازار اجتماعی فعالیت های مدنی، جریان پاسداری توسعه را ممکن می‌کنند.

وی اظهار کرد: انجمن علمی محیط طبیعی تمرین کار اجتماعی، تمرین کار علمی و نیز تمرین ایجاد شبکه‌های علمی با بازار، صنعت و حوزه کار است. مطمئنا هم اکنون که در موقعیت های دانشجویی مشغول به فعالیت کاری هستند فردا در محیط واقعی کار اجتماعی با داشتن این مهارت ها می توانند موفقیت های بیشتری نیز داشته باشند.

بهرامی احسان تصریح کرد: دانشجویان ما تمرین کاروزی کار آینده را انجام می دهند ابداع، اختراع، کارآفرینی، تولید، دانش در کلیت ماجرا حرکت بسیار خوبی است. 

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون دانشگاه مقداری حاشیه داشت. حجم حضور دانشجویان با حرکت بسیار افزایشی و در حد ۳ برابر اتفاق افتاد. از ابتدای سال یک هزار و ۲۰۰ فعالیت انجمنی در دانشگاه تهران انجام شده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۴ برابری داشته است. 

بهرامی احسان اظهار کرد: این روند در دانشگاه نوید دهنده فضاسازی تولید، اختراع و فراهم کردن حضور دانشجویان در فضای کارآفرینی با سایر انجمن است که تولید دانش می آموزند و امر مبارکی است.

گفتنی است، اختتامیه پانزدهمین جشنواره دانشگاهی حرکت در دانشگاه تهران با محوریت فعالان انجمن‌های علمی دانشجویی که بیش از ۱۴۰ انجمن فعال هستند در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی با برپایی ۱۰ غرفه از ۲۳ تا ۲۵ آبان‌ماه در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *