نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 مرداد 1403 6:21 ق.ظ

دختر مرحوم جان دلورین به افتخار او ماشین جدیدی می سازد

لوکیا پاپادوپولوس -30 اکتبر 2022 -مدل-JZD.jpg

کت دلورین، دختر مهندس افسانه‌ای خودرو، جان دلورین، در حال ساخت یک ماشین اسپرت جدید برای گرامیداشت یاد و خاطره پدرش است.

این تلاش تاریخی با برخی از ذهن‌های برتر خودروسازی در صنعت، در کنار بخشی از تیم اصلی که بیش از 40 سال پیش به ایجاد اولین DeLorean نمادین کمک کردند، تکمیل خواهد شد. این خودرو به افتخار جان زکری دلورین مدل-JZD نامگذاری خواهد شد.

این خودرو در شهر موتور در دیترویت، میشیگان در ژانویه 2023 توسط DeLorean Next Generation Motors، یک شرکت جدید که توسط دختر جان دلورین تأسیس شده است، ساخته خواهد شد. انتظار می رود این خودرو تا پایان سال رونمایی شود.

کت در پروژه‌های مهندسی بی‌شماری با پدرش نقش داشت، از جمله خودروی جدید اسپورت بعدی قبل از درگذشت غیرمنتظره‌اش در سال 2005. پیشینه مهندسی و مشارکت مستقیم او، کت را به جانشینی عالی برای پایان دادن به کاری که جان دلوران شروع نمود تبدیل کرد. کت در حال اجرای طرح تجاری نهایی پدرش برای ایجاد یک شرکت خودروسازی بر اساس اصولی است که جان دلورین به آنها اعتقاد دارد مانند کیفیت، ایمنی، طول عمر و مقرون به صرفه بودن.

امیدواریم که شرکت جدید سرنوشتی مشابه اولین تلاش جان دلورین برای ایجاد شرکت خود نداشته باشد. این تلاش تنها حدود سه سال به طول انجامید، 40 سال پیش از کار افتاد و تنها 9000 نمونه از یک خودرو تولید کرد. شاید به همین دلیل است که Kat DeLorean قصد دارد یک شرکت جدید و شاید بهبود یافته بسازد.

او سفر را برای بازسازی نام و برند دلور به شرکتی اخلاقی آغاز می‌کند که پدرش همیشه می‌خواست. این نوع جدیدی از شرکت‌های حمل‌ونقل است که صنعت قبلاً هرگز آن را ندیده است، شرکتی که بر مردم تمرکز می‌کند و به جامعه کمک می‌کند.

پروژه جدید Kat DeLorean نه تنها اتومبیل می‌سازد و شغل ایجاد می‌کند، بلکه یک برنامه مهندسی جدید را به دبیرستان‌های دولتی ارائه می‌کند که مسیر مستقیمی را برای کارآموزی و برنامه‌های مهندسی در دانشگاه‌های بزرگ فراهم می‌کند. او همچنین قصد دارد با سایر شرکت‌های تولیدی مشارکت کند تا به برخی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی صنعت خودروسازی امروز کمک کند.

https://interestingengineering.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *