نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 10:59 ب.ظ

فرآیند تصمیم گیری مبتنی بر داده می تواند در بخش خدمات ساختمان آسان تر باشد

داد

23 آگوست 2022 -توسط دانشگاه صنعتی آیندهوون -اعتبار: Shutterstock

تغییر سریع در استفاده از فناوری و مهارت های مورد نیاز برای متخصصان در زمینه خدمات ساختمان، یادگیری مستمر را به یک نیاز ضروری تبدیل می کند. حرفه ای ها مشغول کار مداوم پروژه هستند، که ترتیب دادن زمان برای پیشرفت شخصی را دشوار می کند. یادگیری آنلاین توسط سازمان ها ترجیح داده می شود زیرا اختلال در مسئولیت های شغلی حداقل است. با این وجود، انگیزه یادگیری در محل کار و به اشتراک گذاری دانش آنها هنوز در بخش خدمات ساختمان برجسته نیست. محمد سمیر احمد برای تحقیقات PDEng خود، جنبه های کلیدی مورد نیاز برای ایجاد انگیزه در متخصصان برای یادگیری در یک محیط دیجیتال را شناسایی کرد و ابزارهای دیجیتالی را برای دستیابی به این هدف توسعه داد.

سمیر احمد در تحقیق خود نشان داد که بخشی از یک جامعه و قدردانی از فعالیت های اشتراک دانش، متخصصان را به فعال ماندن در یک پلت فرم جامعه یادگیری مشارکتی دیجیتال انگیزه می دهد. علاوه بر این، یک ابزار آسان برای استفاده که مرتبط ترین اطلاعات را به تصویر می کشد، می تواند مزایای تجزیه و تحلیل داده ها را به وظایف معمول حرفه ای ها برساند.

ابزارها

سمیر احمد برای توسعه یک جامعه یادگیری داخلی، ترکیبی از ابزارهای دیجیتالی را طراحی کرد و آنها را به متخصصان خدمات ساختمان معرفی کرد. سپس تعاملات متخصصان در آن پلتفرم‌ها و فعالیت‌های یادگیری در یک پورتال آموزش الکترونیکی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس یافته ها، یک ابزار تجسم جدید برای ارائه دهندگان خدمات از راه دور به ساختمان ها توسعه یافت.

بازخورد در مورد این ابزار مزایای این ابزار را در آغاز تبادل بینش و دانش بین سهامداران مختلف نشان داد. علاوه بر این، این ابزار می تواند مزایای تجزیه و تحلیل داده ها را بدون نیاز به کدنویسی توسط متخصصانی که هیچ تجربه قبلی در برنامه نویسی یا پیش پردازش داده ندارند، به ارمغان بیاورد.

حفظ و به اشتراک گذاری دانش

همراه با شبکه‌های یادگیری رسمی مانند آموزش آنلاین و کارگاه‌های فیزیکی، یادگیری غیررسمی از طریق ارتباط تلفنی، ایمیل یا تعامل فیزیکی صورت می‌گیرد. ابزارهای طراحی شده بیشتر ارتباطات ارزشمند و مرتبط را در بستر دیجیتال به ارمغان می آورد که می تواند توسط سایر متخصصان سازمان استفاده شود.

علاوه بر این، ابزارهای آسان برای استفاده به تغییر فرهنگ جوامع برای پذیرش یادگیری مادام العمر در محل کار کمک خواهد کرد. در نتیجه، آن‌ها می‌توانند فرآیندهای تصمیم‌گیری مبتنی بر داده را برای آوردن استراتژی‌های بهره‌برداری انرژی به ساختمان‌ها تمرین کنند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *