نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 5:26 ق.ظ

سه بعدی سازی نقاشی ون گوگ با ۲۳۱۶ قطعه لگو

اندی کوربلی -17 مه 2022

لگو با توجه به طرفداران بالغ‌تر خود، در حال آماده شدن برای انتشار مجموعه‌ای از اثر بزرگ ونسان ون گوگ، نقاش هلندی، شب پرستاره است.

اما ترومن چنگ، دانشجوی ۲۵ ساله دکترا از هنگ کنگ، به جای اینکه یک موزاییک مسطح از آجرها را برای ساختن معروف ترین عکس ها تشکیل دهد، کل صحنه را همانطور که ون گوگ می دید بصورت سه بعدی ساخته است .

نتیجه شب پرستاره به صورت سه بعدی است که با یک مینی فیگور لگو ون گوگ با قلم مو، سه پایه و پالت تکمیل می شود که با مشارکت موزه هنر متروپولیتن ساخته می شود – جایی که نقاشی اصلی از سال 1935 در آن نگهداری می شود.

چنگ این ایده را از طریق LEGO Ideas ارائه کرد، که به طرفداران اجازه می دهد مفاهیم و ایده های  خود را برای یک مجموعه ارائه دهند،که شامل موارد پیچیده ای به مجموعه های جنگ ستارگان و هری پاتر می شود.

چنگ برای تقلید از ضربات قلم موی ون گوگ و برای تقلید ماه و ابرها به ساختن نقاشی بصورت سه بعدی تکیه کرد.

LEGO تقریباً در دهه 2000 پس از عرضه برخی محصولات ضعیف ورشکست شد، اما با فداکاری ثابت اولین بزرگسالانی که با لگو بزرگ شدند نجات یافت.

پس از آن، شرکت دانمارکی جمعیت بالای 21 سال خود را برای همیشه در افکار خود نگه داشت و مجموعه های مختلفی را ارائه داد که پیچیده تر بودند، می توانستند با قطعات الکترونیکی ترکیب شوند یا بسیار زیبا بودند.

لگو برای مرحله کنونی نوستالژی که فرهنگ آمریکایی خود را در برگرفته است، مجموعه‌هایی مانند غذاخوری از سینفلد و مجموعه‌های دیگری از برنامه‌های تلویزیونی محبوب دهه 90 تولید کرده است.

2316 قطعه Starry Night از LEGO با قیمت 169.00 دلار در دسترس خواهد بود.

https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *