نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 3:04 ب.ظ

نخستین فراخوان مرکز نوآوری سازمان جهاد دانشگاهی تهران

مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برای جلب حمایت و همکاری نوآوران و کسب و کارهای نوپای آموزشی با این مرکز فراخوان داد.

نخستین فراخوان مرکز نوآوری سازمان جهاد دانشگاهی تهران۵-۱۱-۱۴۰۰-به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مرکز نوآوری و شتابدهی «جهت» وابسته به سازمان جهاد دانشگاهی تهران با هدف حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی دارای ایده/ محصول/ فناوری، کسب و کارهای نوپا در زمینه آموزش و توسعه منابع انسانی فعالیت خود را آغاز کرده و آماده دریافت طرح‌ها و پیشنهادها برای همکاری و مشارکت است.

براساس آنچه در این فراخوان اعلام شده است؛ تأمین مالی و سرمایه‌گذاری، تولید و عرضه مشترک محصولات و خدمات آموزشی، نمونه‌سازی و اجرای پایلوت طرح‌ها و خدمات آموزشی، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهش و فناوری مرتبط با آموزش و منابع انسانی از روش‌های حمایت و مشارکت علاقه‌مندان است.

توسعه بازار محصولات و خدمات، تأمین زیرساخت‌های فنی و تخصصی برای طراحی و توسعه محصولات و فناوری‌های جدید، استقرار در مرکز نوآوری و ارائه خدمات مشاوره تخصصی از دیگر شیوه‌های حمایت و مشارکت منظور شده است.
علاقه‌مندان درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق سایت مرکز نوآوری و شتابدهی« جهت» به نشانی www.jahatic.ir و یا لینک دریافت کاربرگ http://jahatic.ir/facalendar/2589 ، حداکثر تا 15 اسفند ارسال کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *