نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

29 اردیبهشت 1403 8:27 ب.ظ

دوربین‌های بی‌سیم امنیتی ارزان‌تر برای ساختمان‌ها

10 ژوئن 2021 | نویسنده: جیمز جفرسون

کارشناسان معتقدند، امنیت ویدئویی قوی‌ترین نوع حفاظت است. با این حال، در چند سال گذشته، صنعت امنیت خانگی فقط 3 شرکت بزرگ داشت که می‌توانستند هر قیمتی را که می‌خواستند تعیین کنند و مشتریان خود را جلب می‌کردند. شرکت SmartBulb راهی برای ارائه محصول به مراتب برتر با قیمت کمتر، نصب آسان و ایمن سازی خانه‌ها در چند دقیقه پیدا کرده است. با وجود جرم و جنایت در همه زمان‌ها، SmartBulb به سرعت در حال تبدیل شدن به پرطرفدارترین دستگاه امنیتی 2021 است.

محصول چیست؟

شرکت در سال 2020 توسط گروهی از مهندسین امنیتی مجرب تشکیل شد. هدف آن‌ها ایجاد یک سیستم امنیتی کم هزینه و بسیار پیشرفته بود که بتواند به راحتی و به سرعت، هر خانه، دفتر یا ملک را ایمن کند. دوربین امنیتی SmartBulb بدون هیچ هزینه نصب، بدون هزینه ماهانه و قابل اطمینان‌تر از سیستم امنیتی استاندارد، یک شاهکار مهندسی است.

در مقایسه با یک دوربین امنیتی معمولی، SmartBulb ده برابر ارزان‌تر، قابل حمل است و همان مزایای یک سیستم نظارت امنیتی سنتی را بدون قیمت گرانی دارد و اموال را در عرض چند دقیقه نصب و ایمن می‌کند. اما آن‌چه این محصول را خاص می‌کند قیمت، طراحی فوق العاده جمع و جور و ویژگی‌های آن است (100٪ بدون سیم). به همین دلیل است که چنین تغییری در بازی ایجاد می‌کند و بهترین راه برای نظارت و ایمن سازی خانه یا محیط کار می‌کند.

چگونه کار می‌کند؟

راه اندازی بسیار آسان است. در کمتر از 60 ثانیه، می‌توانید اموال خود را از هر نقطه روی تلفن هوشمند، رایانه لوحی یا رومیزی خود به صورت ایمن کنترل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لامپ را درست مانند یک لامپ معمولی در هر سوکت معمولی بچرخانید و کار تمام است. نه تنها به شما امکان می‌دهد خانه خود را زیر نظر داشته باشید، بلکه به شما امکان می‌دهد تا فیلم را به صورت 24 ساعته و 7 روزه از طریق کارت SD داخلی ضبط کنید. این بدان معناست که شما همیشه می‌توانید ضبط‌های گذشته را ببینید و هیچ کس دیگری به ضبط‌های شما دسترسی ندارد – این یک مزیت بزرگ حریم خصوصی است.

https://smartideas.pro

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *