نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

29 اسفند 1402 8:39 ق.ظ

اولویت های اصلی شما برای تحول دیجیتال چیست؟

بریجیت مک کریا17 فوریه 2020

در تجزیه و تحلیل جدید از اولویت های اصلی تحول دیجیتال شرکت ها ، فراست و سالیوان میزان استفاده فعلی و رفتار تصمیم گیری در آینده را درمورد فناوری اطلاعات و ارتباطات اندازه گیری کردند. نظارت بر وضعیت تحول دیجیتال (از جمله برنامه های پیاده سازی فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی ، اینترنت اشیا و بلاکچین) ؛ و محرکهای سرمایه گذاری و چالش های موجود را ارزیابی کرد.

فراست و سالیوان از 1،636 تصمیم گیرنده فناوری اطلاعات در سراسر جهان برای گزارش خود نظرسنجی کردند. این چیزی است که آموخته اند:

  • بخش های خرده فروشی (44٪) و حمل و نقل (43٪) در تحول دیجیتالی خود از دیگران پیشی می گیرند.
  • بیش از دو سوم شرکت ها پیش بینی می کنند که بخش های فروش و بازاریابی بیشترین تأثیر را در تلاش های تحول دیجیتال شرکت هایشان بگذارند.
  • افزایش تجربه مشتری ، حضور دیجیتالی و فروش و اثربخشی بازاریابی سه عامل اصلی سرمایه گذاری IT / مخابرات طی دو سال آینده است.
  • بهبود کارایی عملیاتی اولویت اصلی در آسیا-اقیانوسیه و آمریکای لاتین است ، در حالی که ارتقا تجربه و رضایت مشتری مهمترین هدف شرکت های آمریکای شمالی و اروپا برای سال 2020 است.
  • طبق گفته 41٪ شرکت ها ، بدافزار بزرگترین تهدید امنیتی است و به دنبال آن پیکربندی غلط امنیتی و هک می شود. بدافزار در هر دو سیستم عامل تلفن های هوشمند و دسک تاپ رایج است ، هر نرم افزاری است که با هدف آسیب رساندن به دستگاه ها ، سرقت داده ها و به طور کلی ایجاد یک خرابکاری نوشته شده است.
  • اینترنت اشیا توسط 65٪ شرکتها در حال استفاده است ، تقریباً 42٪ از سازمانها از طریق ارائه دهنده خدمات شخص ثالث اینترنت اشیا را توسعه می دهند. دولت توسعه دهنده داخلی IoT غالب است.
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات ، امور مالی ، بانکی و بیمه برترین صنایعی هستند که از هوش مصنوعی استفاده می کنند.
  • هزینه یکپارچه سازی همچنان یک عامل شکست بزرگ برای پذیرش فناوری های جدید دیجیتالی است.

تهدیدهای سایبری یک نگرانی اساسی است

با سرعت بخشیدن به روند تحول دیجیتال ، این روندهای مشابه و تأثیرات آن بر عملکرد شرکت ها در فضای کسب و کار جهانی ادامه خواهد داشت. برای بسیاری ، عامل اصلی افزایش تعداد تهدیدات سایبری موجود و در حال ظهور خواهد بود.

Frost & Sullivan’s Marta Bierca در بیانیه مطبوعاتی گفت: “همگام شدن با تهدیدات امنیتی جدید و به طور مداوم در حال تحول دلیل اصلی تحولات دیجیتالی است.” امنیت مهمترین عامل تصمیم گیری است.

وی ادامه داد: “این  موضوع همچنین یکی از مهمترین دلایلی است که شرکتها قصد دارند جایگزین فناوریهایی شوند که در حال حاضر استفاده می کنند”. “اطمینان از سطح بالایی از امنیت شبکه باید قسمت عمده ای از تصمیم گیری هنگام تولید محصولات طی دو سال آینده باشد.”

https://www.sourcetoday.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *