نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:45 ب.ظ

سبزتر کردن زنجیره های تأمین ساخت و ساز

توسط فنگ زنگکون-13 آوریل 2021

با توجه به اینکه ساختمان ها و ساخت و سازها تقریباً 40 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای را تشکیل می دهند ، سبز کردن آنها کلید محدودیت تغییرات آب و هوایی است. در نوامبر سال گذشته ، لس آنجلس ، مکزیکو سیتی ، بوداپست و اسلو متعهد شدند که میزان تولید گازهای گلخانه ای خود را از ساخت و ساز تا سال 2030 به نصف کاهش دهند ، در حالی که شهرهای دیگر ساختمان های سبزتر را به عنوان موضوع مرکزی از برنامه های بهبود Covid-19 خود قرار داده اند.

در سنگاپور ، شورای ساختمان سبز سنگاپور (SGBC) ذینفعان بخش ساخته شده را نیز درگیر می کند. نوامبر گذشته ، این دوره برای تشویق شرکت ها و سازمان ها برای رفع شکاف های زیست محیطی در تهیه و گزارش دهی خود ، زنجیره های تأمین پایدار ساختمان ها را راه اندازی کرد.

دوره مجازی یک و نیم روزه که قرار است هر سه ماه یک بار برگزار شود ، برای مدیران پروژه ، پیمانکاران ، تولیدکنندگان و تأمین کنندگان محصولات ، متخصصان خرید و سایر متخصصان و مشاوران ساختمان طراحی شده است. موضوعات آن شامل چگونگی شناسایی و محدود کردن خطرات پایداری در زنجیره های تأمین ، ادغام پایداری در خریدها و تأمین نیازهای گزارش پایداری در سنگاپور و آسیای جنوب شرقی است.

استر ، مدیر ارشد پایداری در شرکت املاک و مستغلات City Developments Limited (CDL) ، گفت که تعیین اهداف ، اتخاذ استانداردها و اندازه گیری پیشرفت بسیار مهم است.

این شرکت که جلسه ای را در مورد استراتژی های ساختمان سبز برای دوره آغازین SGBC برگزار می کند ، نیاز به تأیید تأمین کنندگان توسط استانداردهای بین المللی محیطی ، بهداشت و ایمنی خاص دارد ، مانند استاندارد ISO 14001 که معیارهای یک سیستم مدیریت محیط زیست موثر را تعیین می کند.

CDL همچنین سیاست هایی دارد که استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و بازیافت را تأیید می کند که توسط نهادهای محلی تأیید شده مانند SGBC و دستورالعمل های خرید سبز برای خواص آن تأیید شده است.

وی گفت: “ما تشخیص می دهیم كه بخش قابل توجهی از اثر كربن خارج از عملیات و كنترل مستقیم ماست ، بنابراین ما به طور فعال زنجیره های تأمین و ذینفعان خود را درگیر می كنیم تا تأثیرات اقلیمی آنها را كاهش داده و به جوامعی كه در آن فعالیت می كنند ارزش افزوده اضافه كنند.”

وی افزود: با مشارکت با شرکت ها و موسسات ، شرکت ها همچنین می توانند نوآوری هایی را برای ساختمان های سبز ایجاد کنند تا شکاف های موجود در بازار را جبران کنند.

در اوایل دهه 2000 ، CDL با شرکت مدیریت پسماند Envac همکاری کرد تا یک سیستم دفع زباله پنوماتیک با دو بخش را در یک آپارتمان در سنگاپور اجرا کند تا ساکنان بتوانند کاغذ ، بطری های پلاستیکی ، قوطی های فلزی و سایر وسایل را به راحتی بازیافت کنند.

پس از یک سفر مطالعه ای که توسط سازمان ساختمان و ساخت سنگاپور در سال 2014 سازماندهی شد ، CDL همچنین به اولین توسعه دهنده املاک در آسیا تبدیل شد که از ساخت پیش ساخته پیش ساخته حجمی (PPVC) استفاده می کند ، یک رویکرد پایدارتر برای ساختمانی که ماژول ها قبل از تحویل و نصب در خارج از سایت تکمیل می شوند.

بنگاه های دارایی همچنین برای هر قسمت از ساختمان های خود گزینه های سبزتری دارند. علاوه بر نصب شیرهای کم مصرف ، چراغ های کم مصرف و سیستم های هوشمند مدیریت ساختمان برای بهینه سازی عملیات ، توسعه دهندگان می توانند با استفاده از مواد پایدار برای کف و دیوارها ، میزان تولید گاز متصاعد شده ساختمانهای خود را کاهش دهند.

https://www.eco-business.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *