نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 12:25 ق.ظ

افتتاح نمایشگاه بین المللی تلکام

http://media.dolat.ir/uploads/org/161407456478581400.jpg

۵ اسفند ۱۳۹۹

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تله کام ۹۹) ، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون امور صنایع وزارت صمت و با همراهی تعدادی از مقامات و مسئولین بلند پایه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران گشایش یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا، این ‌نمایشگاه باحضور ۱۰۰ شرکت ایرانی با ارائه و معرفی توانمندی های خود در حوزه های مختلف صنعت مخابرات، سرویس های ارائه دهنده اینترنت و سازمان های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری و با هدف ایجاد فرصت‌های تجاری جدید، فراهم کردن زمینه تعامل بین دانشگاه و شرکت های فعال این حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

رویداد نمایشگاهی تلکام اولین و اصلی ترین رویداد تخصصی صنعت مخابرات کشور است که امسال با شعار ( توسعه بازار فناوری بومی ، پیشران جهش تولید ) با حضور گسترده شرکت های فعال ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می گردد.

همچنین در جریان این نمایشگاه رویداد ماشین آلات کشاورزی نیز هر ساله فعالان و متخصصان حوزه کشاورزی در محیطی تخصصی به ارائه آخرین دستاوردها در این زمینه می پردازند. امسال در پنجمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها وسیستم های آبیاری ۲۶ شرکت داخلی حضور دارند.

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی فرصت بسیار مناسبی در سطح وسیع تری فراهم کرده تا فعالان این حوزه با هدف تبادل اطلاعات تخصصی در بخش کشاورزی، توسعه بازاریابی و بازرگانی و همچنین ارتقا بخش های فنی مربوط به نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری در این رویداد مشارکت کنند.

همچنین چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و صنایع وابسته امسال با حضور ۱۴۶ شرکت ایرانی ، فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های گردشگری ،هتل ها و صنایع وابسته به گردشگری مهیا کرده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *