نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 9:01 ق.ظ

آلمان تحت فشار همه گیری ، بدنبال افزایش استفاده از فناوری است

توسط فرانک جوردنس27 ژانویه 2021

در این عکس ، 13 مارس 2020 ، شعار “حالا زمان کرونا است” بر روی تخته سیاه یک کلاس خالی یک دبیرستان در فرانکفورت ، آلمان نوشته شده است. دولت آلمان در ۲۷ ژانویه با یک استراتژی برای افزایش استفاده از داده ها برای اهداف تجاری موافقت کرد و توافق نامه ای را با مقامات آموزش و پرورش دولتی برای تأمین بودجه لپ تاپ برای معلمانی که به دلیل قرنطینه شدن در اثر ویروس مجبور به کار در خانه هستند ، امضا کرد.این اقدامات بخشی از تلاش برای تقویت دیجیتالی شدن در کشوری است که بخشی از آن به دلیل نگرانی در مورد حریم خصوصی و محافظت از داده ها ، از بسیاری از همتایان خود عقب مانده است.

مقامات کشور معمولاً از برقراری ارتباط با شهروندان از طریق ایمیل امتناع می ورزند ، اما با این وجود آلمانی ها از اینکه سال گذشته فهمیدند بسیاری از آزمایشگاه ها هنوز نتایج آزمایش ویروس کرونا را با نمابر منتقل می کنند ، متعجب شدند.

برخی از مقامات در ایالت نیدرزاکسن با تردید در دسترسی به اطلاعات شخصی خود ، بر اساس قدیمی بودن نامها ، کوپن هایی برای دریافت ماسک رایگان برای افراد مسن ارسال کرده اند که این امر باعث سرگرمی والدین کودکان نوپا می شود که فیش ها را دریافت کرده اند.

آنگلا مرکل ، صدراعظم ایرادهای دیجیتالی کشور را در این هفته تأیید کرد و به شرکت کنندگان در یک نشست مجازی سالانه مجمع جهانی اقتصاد گفت که آلمان هنگام ارتباط دادن بیش از 400 آژانس بهداشتی منطقه ای کشوردر فناوری اطلاعات برای آموزش از راه دور یا استفاده از آنها “ظاهر خوبی ندارد”

وی گفت: “ما در اینجا باید بهتر و سریعتر شویم.” “ما می دانیم که عقب می افتیم.”

وزیر آموزش و پرورش آنا کارلیچک اعلام کرد که دولت 500 میلیون یورو (بیش از 600 میلیون دلار) برای پرداخت هزینه خرید لپ تاپ برای معلمان در 16 ایالت این کشور در نظر گرفته است. بعد از تعطیلی مدارس قبل از کریسمس برای جلوگیری از گسترش بیماری COVID ، بسیاری از معلمان مجبور شده اند از رایانه های شخصی خود برای انجام دروس آنلاین استفاده کنند.

دولت فدرال پیش از این موافقت کرده است که 1 میلیارد یورو دیگر برای لپ تاپ برای دانش آموزان فقیر هزینه کند و بودجه استخدام کارکنان فناوری اطلاعات را برای مدیریت شبکه های مدارس تأمین کند.

به طور جداگانه ، کابینه آلمان  بسته بیش از 240 اقدام برای ارتقای استفاده از داده ها به عنوان منبع مدل های جدید تجاری را تصویب کرد.

این اقدامات شامل ایجاد یک پایگاه داده سرطان در سراسر کشور و بودجه برای شبکه های فوق رایانه است. دولت گفت که همچنین می خواهد با در دسترس قرار دادن اطلاعات بیشتر در اختیار نهادهای عمومی ، الگوی خوبی ایجاد کند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *