نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 9:38 ب.ظ

فراخوان بورس تحصیلی بانک توسعه اسلامی برای سال تحصیلی جدید منتشر شد

24 دی 1399

بنا به اعلام معاونت بین الملل اتاق ایران، بانک توسعه اسلامی به منظور توسعه منابع انسانی کشورهای عضو، فراخوان بورس تحصیلی برای سال تحصیلی جدید منتشر کرده است. این بورس دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و برنامه تحقیقات دکترا را شامل می شود.

بورس تحصیلی مذکور به صورت وام بدون بهره در اختیار متقاضیان پذیرفته شده قرار می گیرد و استفاده کنندگان از تسهیلات به پازپرداخت مبلغ این وام پس از  فارغ التحصیلی متعهد می شوند.

فرآیند بررسی و انتخاب داوطلبان واجد شرایط، توسط دو کمیته مستقل، متشکل از دانشگاهیان به ریاست مشاور ارشد رئیس بانک در زمینه علوم، فناوری و نوآوری صورت می گیرد. این کمیته ها شرایط و صلاحیت متقاضیان را ارزیابی کرده و برای انتخاب نهایی توصیه می کنند. تاییدیه نهایی برای انتخاب داوطلبان توسط مدیریت بانک صورت می گیرد. داوطلبان منتخب باید از یکی از 10 دانشگاه برتر دولتی در کشور خود پذیرش بگیرند. برای برخی از داوطلبانی که نمی‌توانند در کشورهای خود پذیرش بگیرند، ممکن است بانک با پذیرش در سایر کشورهای عضو موافقت کند.

مهلت ارسال درخواست برای بهره‌مندی از برنامه بورسیه سال جاری بانک تا تاریخ 28 فوریه 2021 (دهم اسفند 1399) خواهد بود.

داوطلبان لازم است که برای دسترسی به فرم ثبت نام  و اطلاعات جزئی تر دربراه شرایط بورسیه به سایت بانک توسعه اسلامی مراجعه کنند.

http://otaghiranonline.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *