نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 9:55 ق.ظ

بررسی خطرات سایبری سیستم ها و موسسات مالی در دوره محاسبات کوانتومی

بررسی خطرات سایبری سیستم ها و موسسات مالی در دوره محاسبات کوانتومی

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی به نقل از papers.ssrn.com ، قانون گذاران و موسسات مالی برای جلوگیری از تهدیداتی که متوجه زیرساخت های فعلی و آینده فضای سایبر است، باید سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی سیستم های امنیتی انجام دهند.

این مقاله ابتدا به آخرین تحقیقات و دیدگاه ها در زمینه مدیریت ریسک سایبری می پردازد تا خواننده به بینش روشنی در مورد فرکانس و شدت خطرات سایبری ، میزان تلفات این خطرات سایبری و بهترین روش ها و چارچوب ها برای سازماندهی و اجرای مدیریت این خطرات برسد. در ادامه بهترین روشهای رمزنگاری و تحقیقات درباره حفاظت از حملات سایبری در دوره محاسبات کوانتومی آینده را شرح می دهد.

در پایان مقاله نتیجه گیری می شود که دولت ها باید با استفاده از بازیگران فعال بازار مالی از یک یا چند چارچوب مدیریت ریسک سایبری برای استاندارد سازی جمع آوری و گزارش رویدادهای حملات و خطرات سایبری استفاده کنند. سرانجام ، اعضای دولت و صنعت باید برای تأمین مالی و بازسازی سیستم ها و زیرساخت های قدیمی صنعت مالی با هم همکاری کنند تا راه حل های مدیریت ریسک سایبری را فعال کنند.

تهدیدات سایبری به زیرساخت های مالی یک نگرانی با خطر بالا برای قانون گذاران و تنظیم کنندگان بازارها و موسسات مالی است. در سراسر جهان ، سازمان های دولتی ، دانشگاهیان و گروه های تجاری و تحقیقاتی در حال بررسی موسسات مالی هستند تا از خطرات سایبری که با آن روبرو هستند اطلاعات کسب کنند و تأثیر چنین ریسک هایی را مطالعه می کنند.

http://majazi.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *