نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 فروردین 1403 6:41 ب.ظ

بازنگری نحوه جلوگیری از انتشار مطالب نفرت انگیز به صورت آنلاین در استرالیا

11 نوامبر 2020توسط دانشگاه ملی استرالیا

طبق تحقیقات جدید از سوی دانشگاه ملی استرالیا (ANU) ، تلاش های Reddit از پلتفرم دیجیتال برای محدود کردن انتشار محتوای نفرت انگیز و زن ستیز ، کاربران را به مجامع خود تعدیل کننده هدایت می کند ، جایی که مطالب می توانند بسیار کنترل نشده منتشر شوند.

در این رابطه دکتر و محقق سیمون کپلند تأثیر “قرنطینه” ردیت بر دو زیرمجموعه حقوق مردان – r / TheRedPill و r / Braincels را تجزیه و تحلیل کرده است.

کنترل و اعمال محدویت محتوی در سال 2018 اصلاح شد و توانایی کاربران Reddit برای دسترسی به کانال های خاص را محدود می کند – اقدامی مشابه با ممنوعیت های اخیر گروههایی مانند QAnon از فیس بوک ، توییتر و یوتیوب.

آقای كاپلند گفت: “در حالی كه قرنطینه منجر به كاهش فعالیت حدود 50 درصدی در هر دو كانال می شود ، اما آن دسته از كاربرانی كه در این مكان باقی می مانند در زبان خود زن ستیزی نمی كنند.”

“موضوع بیشتر نگران کننده ، این است که منجر به یک کمپین قابل توجه از کاربران برای مهاجرت به سایر انجمن های خود تعدیل شده می شود. این انجمن ها با دقت کمتری مشاهده می شوند و به نوبه خود اجازه می دهند تا مطالب نفرت انگیز با سرعت بیشتری گسترش یابد. اساساً ، این حرکت از Reddit به سادگی انجام شد ه و مسئله دیگری است. “

آقای کپلند می گوید این امر می تواند پیامدهای بزرگتری در مورد ممنوعیت مطالب جناح راست و نفرت انگیز از سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی داشته باشد.

وی گفت: “به طور فزاینده ای ، ما شاهد هستیم كه سیستم عامل های بزرگ دیجیتالی در تعدیل مطالب و كاربران خاص در سایت های خود فعال تر می شوند.”

“در اوایل سال جاری به عنوان مثال Reddit بزرگترین کانال طرفدار دونالد ترامپ ، r / The_Donald را ممنوع کرد. اخیراً Facebook ، Twitter و YouTube حسابهای کاربری را ممنوع کرده و مطالب مرتبط با QAnon را حذف کرده اند. این ممنوعیت ها به طور فزاینده ای منجر به تغییر محل کاربران می شود ، مهاجرت از سیستم عامل های بزرگ به سیستم های خود تعدیل شده. این شامل سیستم عامل های راست افراطی Gab و Voat ، و همچنین جوامع خود تعدیل شده است. تحقیقات اولیه در حال حاضر نشان می دهد که پیروان QAnon ممنوع شده از فیس بوک ، توییتر و یوتیوب به خارج از دید جامعه گسترده تر شده اند، این فضاها به طور بالقوه می توانند حتی از موارد شدیدتری میزبانی کنند. همچنین ممنوعیت ها این کاربران را به سمت بی اعتمادی بیشتر به نهادهای جریان اصلی سوق می دهد و به طور بالقوه عقاید افراطی تر را محصور می کنند. “

این تحقیق در مجله Internet Policy Review منتشر شده است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *