نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 خرداد 1403 4:18 ق.ظ

سومين جشنواره نيرو و رسانه(نور)

nirooresaneh36-(1).jpg

*شعار محوری:

– رسانه و ارزش آب و انرژی

 *اهداف سومين جشنواره «نيرو و رسانه»

– اطلاع‌رساني و آگاهي بخشي درباره ارزش ذاتی، اجتماعی و اقتصادی آب و انرژی

– ارتقاء و مشارکت رسانه و شبکه‌هاي اجتماعي در موضوع ارزش دادن به آب و انرژی به عنوان یک منبع مشترک و ارزشمند

– شناسایی الگوهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با ارزش آب و انرژی در ایران

  *رشته هاي سومين جشنواره «نيرو و رسانه»

-خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک و موشن گرافی، ويدئو (ويدئو ژورنال، اسلايد شو)، فتو تيتر

 *محورهاي سومين جشنواره «نيرو و رسانه»

-مفهوم ارزش در حوزه آب و انرژی

– هم‌بست آب و انرژی و پایدارسازی منابع

-تجربیات موفق در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و انرژی

– توانمندی‌ها و ابتکارات بخش‌های غیردولتی و مردم‌نهاد در حوزه‌ ارزش آب و انرژی

-ارزش دادن به آب و انرژی؛ آمايش سرزمين و توسعه پایدار

– مديريت تأمين و مصرف آب، غذا و انرژي در شرايط تحریم

– ارزش آب و انرژی و تغییر سبک زندگی و مصرف

-تجربه‌های بین‌المللی در بخش ارزش آب و انرژی

-تحلیل نگرش‌های مدیریت سنتی منابع آب و انرژی

– بازار رقابتی آب و انرژی و شرایط ایجاد این بازار در کشور

– ارزش آب و انرژی و مدیریت تقاضا

_نقش آب و انرژی در جهش تولید و رونق اقتصادی

  *بازه زماني انتشار آثار

– اول فروردين ماه تا 31 مهر ماه سال 99 در يكي از رسانه‌هاي رسمي، مكتوب و ديداري و شنيداري

 *زمان بارگذاری آثار

5 آبان ماه تا 5 آذرماه 1399

 *نحوه ارسال آثار

وب سایت جشنواره به نشانی Paven.ir

 *زمان برگزاري سومين جشنواره نیمه دوم فروردین

http://news.moe.gov.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *