نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 8:47 ق.ظ

پروژه ای بزرگ برای انقلاب عمیق در نوآوری فناوری

ATTRACT online conference report: Igniting the deep tech revolution

21 اکتبر 2020

در 22-23 سپتامبر 2020 ، پروژه ATTRACT اتحادیه اروپا اکوسیستم نوآوری خود را برای یک کنفرانس آنلاین گرد هم آورد. هدف از این کار کمک به ایده های دارای فن آوری عمیق است تا  از آزمایشگاه خارج شده و وارد بازار شوند.

این گزارش خلاصه رویداد شاخص پروژه ATTRACT است که در تاریخ 22-23 سپتامبر 2020 به صورت آنلاین برگزار شد. این بخش نکات برجسته سخنرانان اصلی کنفرانس و چگونگی تغییر شکل اکوسیستم فناوری عمیق ATTRACT در نوآوری باز در اروپا را ارائه می دهد.

این گزارش همچنین به بررسی فناوری های جدید ATTRACT و نتایج مرحله اول می پردازد و نگاهی عمیق به نحوه آماده سازی نسل بعدی رهبران تجارت این فناوری ، چگونگی غلبه بر موانع موجود در امور مالی فناوری های عمیق و اینکه فناوری عمیق چگونه آینده را دگرگون می کند ، ارائه می دهد.

آنچه در گزارش ATTRACT خواهید یافت:

    از تحقیقات ، نوآوری و ATTRACT

    ATTRACT و اکوسیستم فناوری عمیق

    زیر میکروسکوپ: نگاهی دقیق به ATTRACT

     چقدر فناوری عمیق آینده را شکل خواهد داد

    فناوری عمیق ، علم را متحول خواهد کرد

    آماده سازی نسل بعدی رهبران تجارت عمیق

    غلبه بر موانع مالی عمیق فناوری

    در ATTRACT چیست؟ نگاهی به برخی از پروژه ها

سازمان های بزرگ تحقیقاتی و کارشناسان مدیریت بازرگانی در ابتکار ATTRACT با بودجه اتحادیه اروپا برای ایجاد یک اکوسیستم فن آوری عمیق بصورت مشترک در  اروپا برای فن آوری های تشخیص و تصویربرداری همکاری کرده اند. این یک مدلی جدید اروپایی از نوآوری باز است که می تواند به محرکی برای اشتغال و شکوفایی تبدیل شود. به مدت دو سال ، به 170 پروژه 100000 یورو بودجه و راهنمایی توسط ATTRACT تعلق گرفت تا ایده های جدیدرا توسعه دهد و آنها را به برنامه های تجاری مناسب تبدیل کنند.

شرکت کنندگان در کنفرانس ATTRACT کشف کردند که چگونه این فناوری ها می توانند در دهه های آینده انقلابی در بازارهای جهانی و جامعه در رشته های مختلف (مانند بهداشت و درمان ، بیوتکنولوژی ، رباتیک و اتومبیل های خودران) ایجاد کنند. ATTRACT با تأمین بودجه برنامه افق 2020 اتحادیه اروپا کمک می کند تا با ایجاد محصولات ، خدمات ، شرکت ها و مشاغل ، به نوسازی اقتصاد اروپا و بهبود زندگی مردم کمک کند.

برای دریافت گزارش کامل اینجا کلیک کنید.

ATTRACT Project

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *