نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 6:48 ق.ظ

افزایش نوشیدن مشروبات الکلی در زمان اپیدمی کرونا

    

29 سپتامبر 2020

بر اساس مطالعه جدید شرکت RAND ، بزرگسالان آمریکایی در حین تعطیلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا ، مصرف الکل را به شدت افزایش داده اند ، بر این اساس زنان ، دوره های آشامیدنی شدید (چهار نوشیدنی یا بیشتر در طی چند ساعت)را تجربه کرده اند.

یک بررسی ملی نشان داد که تعداد دفعات مصرف الکل در میان بزرگسالان بالای 30 سال 14 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. این افزایش در میان بزرگسالان 30 تا 59 ساله 19 درصد ، در زنان 17 درصد و در بزرگسالان سفیدپوست غیر اسپانیایی 10 درصد بوده است.

نتایج به صورت نتایج یک تحقیق در مجله JAMA Network Open منتشر شده است.

مایکل پولارد ، نویسنده اصلی تحقیق  و جامعه شناس در RAND ، که یک سازمان تحقیقاتی غیر انتفاعی است گفت: “ما اطلاعات روایت شده در مورد افرادی که بیشتر الکل مصرف می کنند ، داشته ایم ، اما این اولین اطلاعات مبتنی بر نظرسنجی است که نشان می دهد در طی همه گیری میزان مصرف الکل افزایش یافته است.”.

پولارد گفت: “مصرف الکل می تواند پیامدهای منفی قابل توجهی در سلامتی داشته باشد ، بنابراین این اطلاعات روش دیگری را نشان می دهد که بیماری همه گیر ممکن است بر سلامت جسمی و روانی آمریکایی ها تأثیر بگذارد.”

محققان می گویند که افزایش  مصرف الکل در زنان ، بزرگسالان و افراد سفیدپوست غیر اسپانیایی تبار ، نیاز به ارائه دهندگان مراقبت های اولیه ، ارائه دهندگان بهداشت رفتاری و اعضای خانواده را برای آگاهی از خطرات افزایش مصرف الکل و نوشیدن زیاد در طول بیماری همه گیر نشان می دهد .

این یافته ها همچنین نشان می دهد که تحقیقات آینده باید بررسی کند که آیا افزایش مصرف الکل همچنان ادامه دارد و همه گیر می شود و آیا بهزیستی جسمی و روانی تحت تأثیر قرار می گیرد.

این مطالعه بر اساس نظرسنجی از 1540 بزرگسال انجام شده است که عضو پانل زندگی

 RAND American Life هستند ،  که یک پانل اینترنت نماینده ملی است. شرکت کنندگان در مورد مصرف الکل خود در طول بهار 2019 و دوباره در بهار سال 2020 در ماه های اولیه قرنطینه همه گیری مورد بررسی قرار گرفتند.

حمایت از این مطالعه توسط موسسه ملی سو ء مصرف و اعتیاد به الكل به عنوان بخشی از مطالعه مداوم در مورد مصرف الكل در ایالات متحده ارائه شد.

دیگر نویسندگان این مطالعه جوآن S. Tucker از RAND و Harold D. Green Jr. از دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه ایندیانا هستند.

بخش رفاه اجتماعی و اقتصادی RAND در تلاش است تا به طور فعال سلامت ، اجتماعی و اقتصادی رفاه جمعیت و جوامع را در سراسر جهان بهبود بخشد.

https://www.rand.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *