نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 2:30 ق.ظ

کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی برگزار می‌شود

۱۲ مهر ۱۳۹۹

مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با همکاری دانشگاه الزهرا (س) و با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، کنفرانس ملی علم، فناوری و پیچیدگی اقتصادی را ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۹ به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، محورهای این همایش ملی شامل: پیچیدگی اقتصادی و توسعه اقتصادی، بازارهای مالی و پیچیدگی اقتصادی، پیچیدگی اقتصادی و رونق تولید ملی، تولیدات علمی و پیچیدگی اقتصادی، قابلیت های فناورانه و پیچیدگی اقتصادی، نهادها و پیچیدگی اقتصادی، ریاست های دولت در راستای پیچیدگی اقتصادی، اشتغال و پیچیدگی اقتصادی، نوآوری در سایه پیچیدگی اقتصادی، آمار و اطلاعات و پیچیدگی اقتصادی، آموزش عالی و پیچیدگی اقتصادی، رویکردهای مدلسازی به پیچیدگی اقتصادی، کارآفرینی و پیچیدگی اقتصادی، ارتباط دانشگاه و صنعت و پیچیدگی اقتصادی، پیچیدگی اقتصادی و اقتصاد مقاومتی و سایر موضوعات مرتبط می باشد.
بر اساس این گزارش، مقالات برتر امکان چاپ در مجلات معتبر علمی را خواهند داشت و علاقه مندان می‌توانند از طریق آدرس meeting.alzahra.ac.ir/economic/ در این کنفرانس مجازی شرکت کنند.
گفتنی است علاقه مندان جهت اطلاع از دستورالعمل شرکت مجازی در کنفرانس می‌توانند به آدرس اینترنتی conference.nrisp.ac.ir/steco/fa/ مراجعه کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *