نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:17 ب.ظ

نحوه مدیریت مدیریت سمی

29 ژوئن 2020 – مارک رولند

در میانه ی چنین بحران بی سابقه ای ،  نحوه مدیریت و رهبری و اثرات آن غیرقابل انکار است . بنابراین چگونه می توانید جلوی مدیریت بد را بگیرید که  می خواهد تلاش سازمان برای بازگشت به کار را از خط خارج کند؟

COVID-19 به مدیریت خوبی نیاز دارد. این تنها راه عبور از آن در یک دوره زمانی است. در زمانی که سلامت سازمانها و افراد موجود در آنها در معرض خطر است. تأثیرات منفی مدیریت غلط در این محیط بسیار سخت تر احساس می شود.

این مطمئناً مورد توجه اعضای هیات مدیره ها است. یک نظرسنجی اخیر Managers Voice از پاسخ دهندگان در مورد تجربیات خود در طول بیماری همه گیر و همچنین چالش هایی که می توانند برای بازگشت به کارشان شناسایی کنند ، در رابطه با این موضوع پرسید. برخی پاسخ های هوشیارانه وجود داشت. یک مدیر توضیح داد که سایر مدیران سازمان آنها قرنطینه  یا رعایت فاصله اجتماعی را با شروع بیماری همه گیراجرایی نکرده اند و اطلاعات غلطی درباره جدی بودن ویروس منتشر و از جدی گرفتن شرایط بهداشتی زمینه ای امتناع ورزیده اند. در نتیجه ، این سازمان موارد COVID-19 را در بین کارکنان خود داشت ، که متأسفانه منجر به از دست دادن یک عضو کارمند شد.

یک پاسخگو گفت: “بنابراین من اطمینان ندارم که برخی از مردم از این وضعیت و عدم هدایت واضح دولت سو ء استفاده نخواهند کرد.” پاسخ دهنده گفت ، این سازمان “عملکرد عملیاتی و جاه طلبی های شغلی خود را بالاتر از سلامتی ، ایمنی و رفاه افرادی که مایل به خدمت هستند” قرار داده است.

یکی دیگر از اعضای شرکت مشاور گفت: “مدیران در راس سازمان بر خلاف توصیه دولت ، مدیران و سایر کارمندان را تحت فشار قرار می دهند تا به محل کار خود برگردند یا دوباره به تیم های دیگر / تیم های کاری عملیاتی اعزام شوند.”

چرا فرهنگ مثبت در یک بحران بسیار مهم است؟

چنین رفتاری به وضوح غیر قابل قبول است. با چالش های بزرگی که در حال حاضر با مشاغل مواجه است ، مدیران باید مطمئن شوند که فرهنگ و رفتار سازمان مناسب است و سازمان روحیه بالایی دارد. لیزی بنتون ، یک مشاور فرهنگی ، می گوید: با کار از راه دور ، عدم اطمینان اقتصادی و برخی از پرسنل مشغول کار ، مردم می توانند از تیم خود جدا شوند. ” و این زمان یک زمان طاقت فرسا برای هر کسب و کاری است که سعی در ادامه کار دارد و کار را با آنها ادامه می دهد.”

همه اینها بدان معنی است که رفتار مدیریت سمی ممکن است در سطوح بالاتر از هر زمان دیگری باشد. بنابراین ، شما باید اصول اخلاقی و استانداردهای زیربنای مدیریت خوب را دو برابر کنید. دستورالعمل ها باید روشن باشند و همه باید استانداردهای مورد انتظار را داشته باشند. با تبدیل شدن کار از راه دور به یک امر  عادی ، اعتماد بین کارکنان و مدیران ضروری خواهد بود. یکی از مدیران در نظرسنجی Managers Voice ما می ترسد که چنین اتفاقی نیفتد: «الگوی کار طولانی مدت احتمالاً تغییر خواهد کرد. تیم من در آینده عمدتا از خانه کار خواهد کرد. با این حال ، من آگاه هستم که عدم اعتماد به بهره وری کارکنان در خانه در میان سایر مدیران احتمالاً آنها را به سمت جلو انداختن بازگشت کارمندان خود به دفتر سوق می دهد. “

با گذشت زمان ، این  موضوع بر سلامت روان کارکنان تأثیر می گذارد. اگر مردم در طی دوره همه گیری به چیزی نیاز داشته باشند ، یک مدیریت همدلانه است. مدیران باید روحیه خود را بالا نگه داشته و اطمینان حاصل کنند که تیم آنها با شرکت ارتباط برقرار می کند. در بحران هایی مانند این بحران ، بنتون توضیح می دهد: “ما باید به یاد داشته باشیم که در نهایت از این مرحله خارج خواهیم شد. اگر شما با تیم خود و فرهنگ شرکت همراه نباشید ، انتقال افراد باعث یک مبارزه دیگر خواهد شد. “

نحوه برخورد با مدیران سمی

مشاورمنابع بسیاری در مورد چگونگی مقابله با سمیت در محل کار دارد. به عنوان مثال ، این مقاله نحوه یافتن و مقابله با سمیت در سازمان شما را توضیح می دهد. اولین قدم خوب شروع مکالمه صادقانه با افراد سراسر سازمان است تا به شما کمک کند مشکلات را تشخیص دهید. ممکن است مجبور باشید این گزینه را به افراد بدهید تا بازخورد را بصورت ناشناس ارسال کنند.

در میان همکاران خود به دنبال نشانه هایی بگردید که نشان دهنده سمیت آنها باشد.  گوگل هشت ویژگی را که مدیران سمی به اشتراک می گذارند شناسایی کرد:

  • سریع  رو به ناامیدی
  • مدیریت خرد
  • فقدان هوش هیجانی
  • بدون كنترل بر روحیات
  • ضد اجتماعی
  • علاقه ای به توسعه کارکنان ندارند
  • بدون دیدگاه
  • ناامن

راهنمای مشاور در زمینه مدیریت تعارض ، 9 روش را برای رسیدگی به مسائل دشوار ذکر کرده است. اینها برای مقابله با همسالان سمی مفید هستند:

  • از درگیری آگاه باشید
  • در مورد تعارض رویکردی ملاحظه شده و منطقی داشته باشید
  • وضعیت را بررسی کنید
  • در مورد نحوه حل اختلاف تصمیم بگیرید
  • بگذارید همه حرف خود را بزنند
  • گزینه ها را شناسایی کنید و در مورد راهی به توافق برسید
  • آنچه توافق شده است را اجرا کنید
  • روند کارها را ارزیابی کنید
  • استراتژی های پیشگیرانه را برای آینده در نظر بگیرید

مدیریت تعارض و کنار آمدن با انفجارهای عاطفی می تواند از دشوارترین شرایط اداره کار در محل کار باشد. https://www.managers.org.uk

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *