نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 7:43 ب.ظ

سنسورهای پارکینگ ها و دوران کرونا

parking

7 سپتامبر 2020  توسط دیوید بردلی

جالب توجه است که حتی در بحبوحه همه گیری کرونا ، یافتن یک جای پارک مناسب می تواند یک کار سخت باشد. اکنون . بر مبنای یک  کار منتشر شده در مجله بین المللی شبکه های حسگر ، رویکرد جدیدی برای تخصیص فضای پارکینگ به خودرو ها ،  بر اساس محاسبات یک  الگوریتم توزیع خودرو را ارائه می دهد.

یونگ چن از دانشکده بازرگانی در کالج دانشگاه ژجیانگ ، در هانگژو  چین و همکارانش توضیح دادند که تخصیص فضای پارکینگ ، اگرچه شاید در بعضی از شهرها معمول نباشد ، اما یک کار اساسی برای اطمینان از نحوه استقرار خودروها در کلان شهرها است. رویکرد این تیم با استفاده از سیستم ناوبری راننده ، مکان آنها را در شهر مشخص می کند ، مقصد مورد نظر خود را توجه می کند و مسیری را برای آنها ترسیم می کند تا به یک پارکینگ در دسترس و بهینه برسند. چنین الگوریتمی برای توزیع خودروها از دانستن مکان همه کاربران ، مقصد مورد نظر آنها و در دسترس بودن مکان های پارکینگ ها در سطح شهر سود می برد.

این تیم با اثبات اصول خود در سطوح مختلف ترافیک و تقاضای پارکینگ قابلیت خود را نشان داده است. آنها خاطرنشان می کنند که روش الگوریتم توزیع آنها برای سناریوهای با تقاضای زیاد و نسبت عرضه به تقاضا زیاد مناسب است. این عملکرد بهتر از الگوریتم های متمرکز دیگر است که یا از دید یک راننده یا پارکینگ کار می کنند.  این رویکرد توزیع سازگاری به مراتب بیشتر و نتایج قابل اطمینان تری را ارائه می دهد. https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *