نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:54 ب.ظ

شرکت ابزار بوش از دوربین حرارتی متصل به زمین جدید برای مکانهای کاری رونمایی می کند

Bosch Power Tools unveils ground-breaking new Thermal Camera for jobsites

ارسال شده توسط آنتونی دیویس تاریخ: 26 آگوست 2020

Bosch Power Tools امروز از معرفی دوربین حرارتی GTC400C 12V Max Connected Max خود ، که برای اولین بار در بین محصولات ردیابی محبوب شرکت و با بالاترین ارزش در بازار خبر داد. این دوربین به گونه ای سبک و راحت طراحی شده است که به متخصصان توانایی اندازه گیری ، تجسم و تجزیه و تحلیل واریانس حرارتی را در کار های مختلف کسب و کار ها ی متنوع را ارایه می دهد.

GTC400C با طراحی کاربر پسند بوش ، از یک صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی  و با اندازه 19.200 پیکسل استفاده می کند و به متخصصان این امکان را می دهد که به سرعت و با دقت مکان های کاری را به سرعت شناسایی و رد یابی کنند. کنترل های ارگونومیک ساده و  بصورت بصری هستند ، با یک ماشه برای عکسبرداری سریع از محل مورد علاقه و با دکمه هایی از پشت دستگاه ، که با یک عملکرد لمسی فراهم می شود و از مراحل مشاوره ای پروژه تا اتمام کار ادامه می یابد.

GTC400C قادر به ضبط تصاویر حرارتی با وضوح 160 × 160 ، تنظیم استاندارد جزئیات و ارائه درجه ای بی نظیر از دقت است ، که از ابتدا توانایی ها و شفافیت بالاتری را برای حرفه ای ها و مشتریان فراهم می آورد. با تبدیل سریع مشکلات به کارهای عملی ، اندازه گیری های حرارتی دستگاه تا دمای 4 ° فارنهایت دقیق هستند و دوربین می تواند از 14 تا 752 درجه فارنهایت را پوشش دهد. مقیاس دمای قابل تنظیم نیز بدون در نظر گرفتن عوامل محیطی ، تجسم معناداری را تضمین می کند. کاربران همچنین می توانند از یک طرح رنگ قرمز / آبی یا سیاه و سفید متناسب با نیاز خود استفاده کنند.

علاوه بر دوربین حرارتی ، این ابزار ا یک دوربین بصری یکپارچه نیز دارد و مرجع بهتری را ارائه می دهد و به متخصصان این امکان را می دهد تا تصاویر را در کنار هم ، به صورت تصویری برای مقایسه  و دقت بیشتر منطقه کار را مقایسه کنند. این دوربین دارای حافظه داخلی 600 تصویر است و درگاه MicroUSB به کاربران امکان می دهد با استفاده از نرم افزار انتقال GTC رایگان و سرشار از ویژگی های Bosch ، تصاویر را در رایانه خود بارگذاری کنند.

ریکارو پدروسو ، مدیر محصولات در Bosch Power Tools گفت:  این دوربین به حرفه ای ها این امکان را می دهد که به سرعت ، به راحتی و با دقت مسائل و مشکلات محیط کار را ، ضمن ساده کردن ارتباط با مشتری ، سریع ، آسان و دقیق آنها را شناسایی کنند.” “این که آیا آنها  بایک سیم کشی برق روبرو هستند یا یک پنجره ، توانایی دستگاه برای بررسی بصری واریانس حرارتی در محل کار اطلاعاتی روشن و عملی را در مورد آنچه باید انجام شود فراهم می کند.”

پیشرفته ترین فن آوری دستگاه ، تمام مزایای تصویربرداری حرارتی را بهشرکتهای نقشه برداری و پیمانکاران  و متخصصان می بخشد و از طریق شبکه بوش با قیمت خرده فروشی 1199 دلار در دسترس است.

https://highways.today

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *