نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 9:16 ق.ظ

اتو مکانیکا و راه اندازی کارگاه های آنلاین و شبکه سازی

Automechanika to launch online workshops and networking in September

ارسال شده توسط آنتونی دیویس تاریخ: 17 آگوست 2020

Automekanika برای راه اندازی کارگاه های آنلاین و شبکه سازی با شروع از 10 سپتامبر سال جاری که شروع  یک سری دوره های آموزشی آنلاین برای کارگاه های آموزشی موجود خواهد بود به  بازدید کنندگان وب سایت همچنین پروفایل های شرکت را برای غرفه داران این نمایشگاه ارایه می کند . در حالی که کاربران با ابزاری جدید  بنام «اتصال» در برنامه Automekanika می توانند مستقیماً با دیگر متخصصان خودرو تماس بگیرند.

توماس فیشر ، رئیس انجمن AAMPACT e.V. ، اتحادیه بین المللی مستقل خدمات بعد از فروش گفته است که “این جایگزین دیجیتال فرصتی را برای صنعت فراهم می کند تا بتواند آخرین محصولات و خدمات خود را حتی در سال بحرانی جاری به نمایش بگذارد ، در حالی که به آنها امکان ارتباط با مشتریان خود را می دهد. با این حال ، اعضای ما بسیار مشتاقانه یکدیگر را می بینند و همه از قبل اعلام کرده اند که سال دیگر  نیز برمی گردند. یورگن کارپینسکی ، رئیس فدراسیون آلمان برای معاملات و تعمیرات موتور  (ZDK)نیز چنین می گوید که این کار دیجیتالی Automekanika یک ابتکار عالی است و من از صمیم قلب از آن حمایت می کنم. آموزش به طور خاص برای صنعت ما ضروری است ، و طیف گسترده سمینارها و کارگاههای آنلاین فرصتی عالی برای کارگاهها برای دریافت آموزش امسال به صورت رایگان است. “

Automechanika to launch online workshops and networking in September

حضور دیجیتالی در ، رویداد Automekanika فرانکفورت که بازدید کنندگان بیشتری را نسبت به سایرین به خود جلب می کند ، امسال به عنوان یک نمایش تلویزیونی از طریق وب برگزار می شود.

بحث در مورد تأثیر بیماری همه گیر کرونا در بازار تعمیرات در مورد حوادث خواهد بود. برای نخستین بار از زمان آغاز بحران کروناویروس در آلمان ، مدیران  بیمه گذاران خودرو ، تولید کنندگان رنگ ، انجمن ها ، کارشناسان و صاحبان شرکت ها در یک بحث عمومی درباره تأثیر COVID-19 بر صنعت شرکت خواهند کرد.

برنامه ها شامل کارگاه های زنده ، جلسات مربیگری ، آموزش های ویدئویی ، پادکست ها و گفتگوهای تخصصی در مورد موضوعات زیر است: تعمیرات اتومبیل کلاسیک ، سیستم های کمک  به راننده مبتنی بر رادار و دوربین برای وسایل نقلیه تجاری ، کارگاه های دیجیتال ، تعمیرات تصادفات ، رنگ آمیزی و پایان دادن به تعمیرات ، تکنیک های اتصال و جداسازی و محاسبه هزینه آسیب DAT و ارتباط دیجیتال.

همچنین کارگاه ها و فیلم های زنده دیگری در زمینه موضوعات AML ، نصب چراغ های کمکی ، کالیبراسیون ADAS ، تنظیم چراغ جلو و تشخیص الکترونیکی روی صفحه با خواندن حافظه برنامه ریزی شده و همچنین فناوری سوخت هیدروژن و سلول سوختی وجود دارد.

News and Resources for the International Construction Industry

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *