نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 1:33 ق.ظ

یک رویکرد انقلابی در تجارت فارکس

متن:

فارکس چیست؟ آشنایی با بازار Forex به زبان ساده - معنی بازار بورس ...

21 آوریل 2020

فارکس بزرگترین بازار برای معاملات تجاری است ، اما چنین بازار بزرگی بدون نقص نیست. بعضی اوقات کمیسیون کارگزاران به 5٪ یا 10٪ از  میزان سود معامله گر می رسد ، این یعنی صدها میلیارد دلار در روز. اگر به کل زنجیره معاملات مالی نگاه کنید ، تعداد واسطه ها می تواند عجیب باشد . پول شما از طریق یک بانک محلی جابجا شده و به مقصد می رود ، که یک کمیسیون برای این مبادله را شارژ می کند ، و سپس “در طول مسیر” به حساب LP می رود. این یعنی واسطه و مبادله ای دیگر و هر شرکت کننده ای در این الگوریتم سود کسب می کند.

مشکلات بعدی که یک تاجر تازه کار با آن روبرو خواهد شد انتخاب یک کارگزار ، یک رابط تجاری و یک سیستم مدیریت معاملات و سپرده ها است. گاهی اوقات ، برای اینکه متفاوت از رقبا باشید ، کارگزاران رابط های بیشتر و عجیب تری ایجاد می کنند که می توانند کاربر را گیج کنند.

برای حل اینها و بسیاری دیگر از مشکلات تجاری ، در فارکس ، پروژه BRIDGE ایجاد شده است . یک راه حل غیرمترقه ارز های دیجیتالی مثل بلاک چین  مشکل واسطه ها را حل می کند ، همچنین ویژگی های مفیدی را اضافه می کند و مزایای تجارت ارزهای دیجیتالی را در فارکس کلاسیک به دست می آورد.

توسعه دهندگان BRIDGE ، وظیفه تبدیل شدن به راحت ترین کارگزار در بازار را برای خود تعیین کرده اند ، آنها شرایطی را برای معامله گران ایجاد کرده اند تا بتوانند سپرده ها را به راحتی بین بازارها جابجا کرده و  بطور قابل توجهی هزینه ها را کاهش دهند. این پروژه بر اساس blockchain Stellar ساخته شده است و ابزارهای مناسبی برای مدیریت سپرده ها و تقلید معاملات معامله گران با تجربه را ارائه می دهد.

اکوسیستم BRIDGE توسط سه محصول ارائه شده است

: OnePrime – بستری برای کارگزاران معاملاتی فارکس که ادغام BRIDGE یا BD را نشان می دهد.

OnePamm – بستر مدیریت صندوق های سرمایه گذار ، که توسط بهترین بازرگانان جهان هدایت می شود و بوسیله هوش مصنوعی توسعه یافته است

OneClickCopyTrade – خدماتی برای کپی کردن معاملات معامله گران باتجربه است که برخلاف خدمات کلاسیک ، به شما امکان می دهد فوراً داده ها را وصل و ایمن کنید.

 نماد تجاری این سیستم BRIDGE نشانه BD را که در محفظه Stellar ساخته شده است ، ترکیب می کند. سکه به عنوان ابزاری جهانی برای استفاده از کلیه خدمات پلتفرم و همچنین معاملات رایگان فوری استفاده می شود.

استفاده از چنین بسترهای نرم افزاری می تواند چندین بازار را در یک اکوسیستم مناسب ترکیب کند و یک راه حل انقلابی برای معامله گران رمزپایه است که می خواهند شانس خود را در بازار فارکس امتحان کنند.

https://the-european.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *