نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 8:54 ب.ظ

جایزه ملی مدیریت مالی ایران

http://financialaward.ir/wp-content/uploads/2019/09/slider3.jpg

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ بستر ساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده گردیده است.

حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه نمایند.

این واقعیت که کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی می‌باشد نه تنها برای مدیران نهادینه شده بلکه حضور در فرایند جایزه ملی مدیریت مالی ایران و ارتقاء حوزه مالی سازمان به سطح معیارهای این جایزه به عنوان یک آرمان برای اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل گردیده است.

حضور در جایزه ملی مدیریت مالی ایران حتی برای سازمان‌هایی که به سطح دریافت جایزه نائل نمی‌شوند هم ارزشمند است زیرا این فرایند نقاط ضعف و قوت حوزه مالی سازمان را به تفکیک و بر اساس نوع فعالیت بازگو نموده و سازمان را برای انجام اقدامات لازم جهت رفع موانع و کمبودها در مسیر دستیابی به اهداف و استراتژی‌ها هدایت می‌نماید.

اجرای موفقیت آمیز و تحسین برانگیز نه دوره این جایزه نشان داد که بیش از ۹۵٪ از سازمان‌هایی که دوره‌های پیشین جایزه شرکت کرده بودند مشتاقانه و پرشور در دوره نهم نیز حضور یافته‌اند چه آن دسته از سازمان‌هایی که موفق به کسب رتبه در جایزه ملی مدیریت مالی ایران نشده بودند که برای سنجش عملکرد یک ساله حوزه مالی و کسب رتبه خیز مجدد برداشته بوند و چه آن دسته از سازمان‌هایی که موفق به کسب رتبه گردیده بودند اما عطش و میل پیشرفت و دستیابی به سطوح بالاتر جایزه انگیزه قوی در آنان ایجاد نموده بود.

به یاری خداوند متعال مراسم اعطای دهمین دوره جایزه با حضور جمع کثیری از مقامات و مدیران سازمان‌های کلیدی کشور در تاریخ بهمن ماه سال جاری برگزاری می‌گردد، امید است این حرکت ملی به رسالت اصلی خود که همانا تعالی مدیریت مالی در سازمان‌های ایرانی است به بهترین شکل ممکن جامع عمل پوشانده و نقش موثری در توسعه اقتصادی میهن عزیزمان ایفا نماید.

صفحه نخست

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *