نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 2:57 ق.ظ

شش شرکت سرمایه گذاری مشترک تحقیق و توسعه برای سیستم های سوخت سلولی تجاری برای فناوری مبتنی بر هیدروژن در چین ایجاد می کنند

05 ژوئن ، 2020

تویوتا سیتی ، ژاپن ، 5 ژوئن 2020 شش شرکت که مشترکا برای استفاده گسترده از وسایل نقلیه الکتریکی  با سلول های سوخت (FCEVs) در چین هستند ، امروز یک توافقنامه سرمایه گذاری مشترک تحقیق و توسعه برای ایجاد سیستم سوخت  امضا کردند. شرکت آموزشی ویبولیتین (FCRD).  که فعالیت اصلی اش توسعه سیستم های سوخت سلولی برای وسایل نقلیه تجاری برای کمک به تحقق جامعه با حمل و نقل تمیز در چین خواهد بود. هر شرکتی از جمله شرکت تویوتا موتور و شرکت پینو SinoHytec ، آموزشی ویبولیتین دراین طرح سرمایه گذاری مشترک خواهند کرد. دونگ چانگژنگ به عنوان رئیس منصوب می شود و ریو آکیتا به عنوان مدیر ارشد اجرایی (مدیر عامل) منصوب می شود. برنامه ریزی ها برای ایجاد FCRD در سال 2020 در پکن است. نام شش شرکت شرکت کننده در سرمایه گذاری مشترک به شرح زیر است:

    Corporation FAW Limited Limited (“FAW”)

    شرکت موتور دانگ فنگ (“DFM”)

    شرکت گروه خودروسازی گوانگژو ، آموزشی ویبولیتین (“گروه GAC”)

    شرکت گروه خودروسازی پکن ، آموزشی ویبولیتین (“BAIC GROUP”)

    پکن SinoHytec ، آموزشی ویبولیتین (“SinoHytec”)

    شرکت موتور Toyota (“Toyota”)

مطابق نقشه راهبردی فناوری صرفه جویی مصرف انرژی در وسایل نقلیه جدید که در سال 2016 توسط چین اعلام شد ، بازار FCEV ، در درجه اول برای وسایل نقلیه تجاری ، با سرعتی روبرو می شود که در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهد شد. بر اساس این عقیده که تلاشهای گسترده ای در صنعت خودرو برای زیر ساخت های استفاده گسترده از FCEV تحت پوشش یک ساختار باز بی سابقه و نه اقدامات شرکتهای منفرد ، برای گسترش و استقرار شرکتهای فوق در بازار چین ضروری است. با بروزتغییرات شدید جوی و آب و هوا ، این شش شرکت ، که دیدگاه مشترکی برای FCEV دارند ، تصمیم به ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک در تحقیق و توسعه گرفتند.

تولید وسایل نقلیه با هدف زیست محیطی ، که نمایانگر دانش گسترده و توسعه بازار وسایل نقلیه تجاری چین به همراه SinoHytec و Toyota  ، که هر دو  دارای تجربه ای در زمینه توسعه سیستم FC و همچنین دستیابی به نتایج در بازار هستند ، معتقدند که می توانند به عنوان شریک همکاری کنند تا به گسترش این نوع خودرو ها و توسعه سیستم های سوخت سلولی رقابتی که مطابق با مقررات در چین هستند ، همکاری کنند . به طور خاص ، این شش شرکت درگیر بحث و گفتگو برای تدوین برنامه های محصول و ایجاد یک ساختار ساده  برای توسعه یک سری فن آوری از قطعات از جمله پیل هاس سلولی نیازهای چین  را برآورده و کنترل سیستم FC که از این مؤلفه ها پشتیبانی می باشد ، تا مرحله نصب در وسایل نقلیه است. شرکت ها معتقدند که با این کار ، زمان اصلی توسعه تا تجاری سازی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و این امر باعث می شود سرعت هر مرحله از تولید FCEV در بازار خودروهای تجاری چین به طرز چشمگیری افزایش یابد. آنها  با چالش های توسعه سیستم های سوخت کم هزینه و رقابتی و اجزای اصلی آنها با نقاط قوت یک محصول برتر از جمله عملکرد درایو ، راندمان سوخت و دوام را که برای کاربرد گسترده FCEV ها ضروری است ، مقابله خواهند کرد.

شرکت از تولیدFCEV برای ایجاد یک فرهنگ مبتنی بر کاربرد هیدروژن در چین پشتیبانی خواهد کرد و با ترویج و توسعه FCEV ، به حل مسائل زیست محیطی از جمله کاهش انتشار CO2 و کاهش آلودگی هوا و برای تسهیل شکل گیری حتی بهتر آن جامعه حمل و نقل در چین کمک خواهد کرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *