نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 7:08 ب.ظ

تولید انرژی سبزتر با راه حل های ترکیبی

تولید انرژی سبزتر با راه حل های ترکیبی

 اخبار شرکت زیمنس یکی از بزرگترین شرکتهای صنعت برق در جهان  اعلام کرده است که راه حل های ترکیبی Decentral Hybrid زیمنس می تواند فن آوری های مختلف انرژی را از طریق مهندسی پیشرفته ادغام و همچنین عملکرد ساده ای را برای ارائه یک راه حل متناسب برای امروز و سازگار با فردا امکان پذیر می کند.

 بخش انرژی به سرعت در حال پیشرفت به سمت محیط زیست پاک برای آینده است که چالش های بی نظیری را برای سازگاری با تغییر تقاضا به دلیل تولید انرژی تجدید پذیر ایجاد می کند. راه حل های ترکیبی غیر متمرکز زیمنس نیازهای چندگانه اجتماعی فراتر از تولید برق را برطرف می کند. راه حل های غیر متمرکز با توجه به کمبود زیرساخت ها با ادغام انواع مختلف نیرو گاههای  سوخت حرارتی و تجدید پذیر در ادغام ترکیبی بصورت منفرد (از جمله خدمات شبکه) کار کرده و ، انرژي گرمایش و سرما یش را برای نیازهای محلی بر طرف میکند . سهولت کار با ارائه مفاهیم خدمات فرایند کارخانجات بصورت سفارشی افزایش یافته است.

با توجه به نمودار زیر این فرایند بیشتر قابل درک می شود.

شرکت زیمنس گزارشات مفصلی را در این زمینه برای علاقمندان تهیه نموده است که با مراجعه به سایت این شرکت و جتجو با کلید واژه های  hybrid  می توانید آز آنها استفاده کنید .  

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *