نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 6:45 ق.ظ

انستیتوی هنر و نوآوری

art-innovation

هنر درگیر سوال و تفکر مجدد در سیستم ها و پارادایم های موجود است.

انستیتوی هنر و نوآوری در تسهیل تعاملاتی که بر محور ارتباط هنر ، علم و فناوری وجود دارد فعالیت می نماید  تا تحولات مثبت آنها را در خود جای دهد. پروژه های میان رشته ای با ارائه راهبردهای هوشمندانه ، خلاقانه ، غنی سازی ایده و تحقیقات ، انتقال دانش ، توسعه چشم اندازهای پایدار و تقویت نتایج ملموس ، افراد و سازمانها را به یکدیگر متصل و توانمند می سازند. در این تعاملات ما حضور داریم.

ما همکاری های هنری و نوآوری  را در عمق گسترش می دهیم که روایت های مثبت و راه حل های نوآورانه در گسترش مصرف انواع پلاستیکها را برای تغییر بینش افراد و آگاهی ازنحوه مصرف در راستای پایداری پیش می بریم. با همکاری مربیان و متخصصان در زمینه های مختلف ، ما به جوانان (14 – 29 ساله) کمک می کنیم تا ایده ها و راه حل ابتکاری را برای آینده ای بدون پلاستیک تهیه کنند. هدف این است که به آنها وسیله ای برای عمل و حمایت از راهکارهای بلند مدت برای تغییر ارایه دهیم.

هنر به عنوان یک محرک الهام بخش ، همکاری با موسسات تحقیقاتی برای انتقال دانش و بهترین شیوه های موفق به عنوان الگوهایی که نقش موثر دارند ، نقش خود را  ایفا می کند. ایده ها و چشم اندازهایی که باید در یک مسابقه ایده عمومی ارائه شود می تواند برای کارآفرینی ، خلق اثر هنری و یا تعامل آنها باشد. طرحها بر اساس تأثیر و پتانسیل خود ارزیابی می شوند و بهترین راهکارهای ارایه شده  در مرحله اجرا پشتیبانی می شوند.

جایزه هنر اجتماعی

هنر اجتماعی نوعی بیان هنری است که هدف از آن ایجاد تأثیر اجتماعی و ایجاد تغییر است. این تعریف هدف و نیت هنرمند را بسیار مهم توصیف می کند. هنر درگیر سوالها و تفکر مجدد در سیستم ها و پارادایم های موجود است. این جایزه قصد دارد با تقویت ذهن هنری ، شناخت هنرهای اجتماعی را تقویت کند ، آثار آنها را ارزیابی کند و درنهایت اهمیت هنر اجتماعی را برای جوامع برجسته کند.

visit us: Kastanienallee 12, 10435 Berlin, Germany

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *