نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 9:21 ق.ظ

با نصب یک اتاق آزمایش ماهواره ای جدید و غول پیکر ، بخش فضایی انگلیس تقویت می شود

به دنبال یک سفر طولانی و پیچیده از ایتالیا ، بزرگترین کشتی در انگلیس برای آزمایش یک فضاپیما که به تازگی در مرکز ملی آزمایش ماهواره ای (NSTF) در آکسفوردشایر نصب شده است شروع می شود.

کسب و کار های انگلستان و سایر کسب و کار های بین المللی از این پس قادر خواهند بود تا فضاپیماهای خود را تا به اندازه یک مینی بوس و همچنین ناوگان ماهواره های اندازه  shboxbox را در محفظه تست 16 متر ی برای شرایط سخت فضایی ، از جمله دماهای شدید از -180 درجه سانتیگراد تا +100 ֯֯ C  را آزمایش کنند.

این مرکز در تسهیلات ملی آزمایش ماهواره ای ، با  سرمایه گذاری دولت بریتانیا از طریق صندوق استراتژی صنعتی ، نصب شده است تا بزرگترین مجموعه تجهیزات هماهنگ شده بریتانیا را برای آزمایش فضاپیما هایی که توسط شورای امکانات علمی و فناوری UKRI (STFC)  ارایه می شود ، تا سال ۲۰۲۲ نصب کند.

آماندا سولووی ، وزیر علوم گفت: “انگلیس در فناوری فضایی پیشرو در جهان است و این اتاق جدید ، که با بودجه دولت پشتیبانی می شود ، به طور قابل ملاحظه ای توانایی های ماهواره ای ما را تقویت می کند.

“نکته مهم این است که صنعت فضایی ما از تجهیزات درجه یک مورد نیاز برای آزمایش فضاپیماهای بزرگ و پیچیده برخوردار باشد ، زیرا ما در جهت اولین پرتاب ماهواره ای انگلستان کار می کنیم.”

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *