نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 5:06 ق.ظ

آینده سریعتر از آن است که فکر می کنید !

معرفی یک کتاب درباره :
آینده سریعتر از آن است که فکر می کنید !
توسط پیتر اچ. دیاماندیس و استیون کوتلر

NEW YORK 13 ژانویه 2020
چگونه فن آوری های همگرا در حال تغییر تجارت ، صنایع و زندگی ما هستند ؟
به چند اظهار نظر توجه کنید:
“شتاب و همگرایی فن آوری های بصورت نمایی ، طی یک دهه آینده کل صنعت و جامعه را مجدداً شکل می دهد. آینده سریعتر از آنچه فکر می کنید اولین کتابی است که به طور کامل نقشه این قلمرو جدید را ترسیم می کند. یک کتاب راهنمای فوق العاده برای رهبران ، کارآفرینان ، مدیر عاملان و هر کس چه کسی می خواهد تغییرات گسترده پیش رو را درک کند. “

  • ری کورزویل ، مدیر مهندسی ، گوگل؛ بنیانگذار دانشگاه
    “Diamandis و Kotler یک شاهکار قدرتمند و زیبا را نوشتند که آینده ای قانع کننده برای بشریت را بیان می کند. آینده سریعتر از آن است که فکر می کنید مدیر عاملان و کارآفرینان چشم انداز روشنی در مورد تحول در هر صنعت بزرگ در این دهه ارائه می دهد. خواندن این کتاب برای هر کسی که می خواهد بالاتر از سونامی تغییر گشت و گذار کند لازم است ..
  • تونی رابینز ، ، کارآفرین ، انسان دوست و استراتژیست زندگی و تجارت
    “فن آوری های نمایی در هر دهه صنعت را متحول می کنند. در این کتاب ، Diamandis و Kotler یک دیدگاه تحقیقاتی عمیق و کامل از مسیر پیش رو ارائه می دهند. هر کارآفرین و رهبری باید تحول و فرصت های لازم برای برنامه ریزی آینده را سریعتر از از آنچه فکر می کند انجام دهد.”
  • فارل ویلیامز ، هنرمند و موسیقیدان
    پیتر اچ دیاماندیس و استیون کوتلر در کتاب آینده می نویسند: “شک کمی وجود دارد که دهه آینده پر شود از پیشرفت های اساسی و شگفتی های جهانی که تغییر می یابند”: چگونه فن آوری های همگرا در حال تغییر تجارت ، صنایع و صنایع هستند. زندگی ما (گالینگور 28 ژانویه 2020 / 28،00 دلار). “هر صنعت مهم در سیاره ما کاملاً در حال تجدید ساختار است. برای کارآفرینان ، مبتکران ، رهبران ، برای هر کسی که به اندازه کافی زیرک و ماجراجو باشد ، فرصت ها باورنکردنی خواهد بود.”
    فناوری خیلی سریعتر از آن چیزی که تصور می کردیم سرعت دارد. در طول یک دهه آینده ، ما طغیان بیشتری را تجربه خواهیم کرد و ثروت بیشتری را نسبت به گذشته خود در طی صد سال گذشته ایجاد خواهیم کرد. نویسندگان در این نقشه راه بررسی می کنند که چگونه موج پس از موج از فن آوری های شتاب دهنده نمایی بر زندگی روزمره و جامعه ما تأثیر خواهد گذاشت. در کل چه اتفاقی می افتد که هوش مصنوعی ، روباتیک ، واقعیت مجازی و سنسورها به شبکه های چاپگرهای سه بعدی ، blockchain و شبکه های گیگابیتی جهانی می پیوندند. این همگرایی ها چگونه میراث امروز را تغییر خواهند داد؟ چه اتفاقی خواهد افتاد که ما فرزندان خود را بزرگ کنیم ، ملت خود را اداره کنیم و از سیاره خود مراقبت کنیم؟
    در این کتاب :
    بخش اول به بررسی فناوری های در حال شکست در حال حاضر در منحنی های رشد نمایی می پردازد ، جایی که امروز قرار دارند و به کجا می روند: محاسبات کوانتومی ، هوش مصنوعی ، شبکه ها ، روباتیک ، واقعیت مجازی و افزودنی ، چاپ 3 بعدی ، blockchain ، علم مواد و فناوری نانو ، و بیوتکنولوژی راخواهیم دید که چگونه آنها سرعت بیشتری در تغییر نرخ جهان و تقویت مقیاس تأثیر آن دارند.
    بخش دوم به صنایع کلیدی – خرید ، تبلیغات ، سرگرمی ، آموزش ، مراقبت های بهداشتی ، طول عمر ، تجارت و مواد غذایی – برای نشان دادن چگونگی شکل گیری فن آوری های همگرا در حال شکل گیری در دنیای ما می پردازد: این بخش برای فردا نقشه ای را فراهم می کند ، نقشه ای از تغییرات عمده در آینده.
    قسمت سوم با نگاهی به مجموعه ای از خطرات زیست محیطی ، اقتصادی که برنامه ای را که ما برای پیشرفت داریم تهدید می کند ، بزرگنمایی می کند . نویسندگان سپس دیدگاه خود را از آنچه در دهه آینده گسترش می دهند و با تمرکز بر پنج مهاجرت بزرگ – جابجایی اقتصادی ، تحولات تغییر جوی ، اکتشافات دنیای مجازی ، تسخیر فضای بیرونی و همکاری های میان ذهن ها را نشان می دهند که چگونه آنها به عنوان شتاب دهنده نوآوری خدمت می کنند و چگونه فناوری می تواند به حل بزرگترین مشکلات جهان کمک کند.
    https://www.prnewswire.com/news-releases

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *