نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 مرداد 1403 3:17 ق.ظ

انجمن مدیریت ژاپن

TPM Instructor Course | JMAC TPM Global

ماسامی ناکامورا رئيس هیئت مدیره این اجمن در معرفی آن چنین می گوید :

انجمن مدیریت ژاپن (JMA) فعالیتهای مرتبط با مدیریت (نظرسنجی ، تحقیق ، جمع آوری داده ها و انتشار محتوی) ، توسعه و آموزش منابع انسانی و توسعه فناوری در کل صنایع را ارائه می دهد که به توسعه اقتصاد ژاپن و بهبود آنها کمک می کند. بنابراین تشویق رشد جامعه جهانی و کیفیت زندگی  هدف نهایی ماست.

با توجه به شرایط شغلی که به سرعت در حال تغییر است ، JMA از صنایع در ژاپن و دیگر کشورهای آسیایی به منظور تسهیل نوآوری مداوم در این صنایع پشتیبانی می کند.

ما دو نوع خدمات ارائه می دهیم:

اول حمایت از شرکتهای مشتری ما با اجرای “مدیریت KAIKA” در عملکرد آنها است. توضیح اینکه

کلمه “KAIKA” از دو  واژه همسان ژاپنی برگرفته شده است که معانی “شکوفایی” و “روشنگری” را دارند.

این رویکرد مدیریتی از مجموعه استراتژی های منحصر به فردی تشکیل شده است که یک شرکت را قادر می سازد تا همزمان به “توسعه فردی” ، “احیای سازمانی” و “تقویت جامعه پذیری سازمانی” دست یابد.

سایر خدماتی که ما ارائه می دهیم شامل ابزارهای مدیریتی است که به طور خاص برای تقویت ارتباط بین صنایع ژاپنی و سایر صنایع آسیایی و ایجاد آینده ای پر رونق بین شرکتها طراحی شده است.

ما این فعالیت را “همکاری مشترک آسیا” خوانده ایم که در آنجا برنامه های آموزش نیروی انسانی ، تبادل بازدید های هیئت های تجاری و تطبیق تجارت در آسیا ، به ویژه در کشورهای ASEAN  می باشد.

ما به نوآوری و چالش کشیدن خود ادامه خواهیم داد ، کوشش می کنیم بهترین ارتقا دهنده مدیریت نوآورانه باشیم که اعتماد به نفس در صنایع در ژاپن و سایر کشورهای آسیایی را به دست می آورد تا اعتماد و احترام آنها را جلب کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *