نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 2:20 ق.ظ

اعطای تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های فناور آسیب دیده از شیوع کرونا

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

دکتر مهدی کشمیری، قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امورفناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نشست مجازی با روسای پارک‌های علم و فناوری اعلام کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد آسیب دیده از شیوع کرونا ، تسهیلات پرداخت می‌کند.

اعطای تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های فناور آسیب دیده از شیوع کرونا

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این نشست مجازی که صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی و برقراری ارتباطی تصویری با روسای پارک‌های علم و فناوری درمحل وزارت علوم برگزار شد، دکتر کشمیری، عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی در‌خصوص پیشگیری از ضرر و زیان شرکت‌ها در دوران کرونایی فعالیت‌های مناسبی داشته است، گزارش از نحوه ارائه تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های فناور آسیب‌‌دیده از شیوع کرونای مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ارائه کرد.
سپس دکتر قربانی و دکتر ملکی، معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی گزارشی در خصوص خدمات ۵گانه این صندوق به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در دوران بحران کرونا ارائه کردند.
این خدمات مواردی از قبیل: ارائه تسهیلات برای کاهش خسارت شرکت‌های خسارت دیده ناشی از کرونا، تسهیلات استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک‌های علم و فناوری، سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های دانش‌بنیان، گرنت تحقیق و توسعه و ارائه خدمات برای توانمند‌سازی شرکت‌ها را شامل می‌شد که مسئولان این صندوق دو خدمت اول را تشریح کردند و به سوالات مختلف روسای پارک‌های علم و فناوری در این خصوص پاسخ گفتند.
همچنین مقرر شد در نشستی دیگر که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، سه خدمت دیگر صندوق نوآوری و شکوفایی برای روسای پارک‌ها ارائه شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *