نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

29 شهریور 1403 8:15 ب.ظ

گستره کامل نیازهای مشتری از نمونه‌سازی اولیه تا تولید

گستره کامل نیازهای مشتری از نمونه‌سازی اولیه تا تولید

3 جولای 2024

مرحله جدیدی از ادغام در بخش تولید مواد افزودنی با توافق بر روی ترکیبی در حال انجام است که “گستره کامل نیازهای مشتری از نمونه سازی تا تولید” را برآورده می کند.

توسعه دهنده تولید افزودنی Nano Dimension Ltd. در حال خرید Desktop Metal Inc در یک معامله تمام نقدی به ارزش تقریبی 183 میلیون دلار است. معامله پیشنهادی به اتفاق آرا توسط مدیران هر دو شرکت تایید شده است، انتظار می رود در سه ماهه چهارم 2024 بسته شود.

سازماندهی و مدیریت کسب و کار جدید جزئیاتی ارائه نشده است.

طبق یک اعلامیه مشترک، این شرکت ترکیبی اولین ارائه‌دهنده AM خواهد بود که «گستره کامل نیازهای مشتری از نمونه‌سازی اولیه تا تولید را در طیف وسیعی از کاربردهای پزشکی و الکترونیکی حیاتی و با کارایی بالا در مواد صنعتی و با کارایی بالا پوشش می‌دهد».

Nano Dimension یک طراح/تولید کننده سیستم ها و ماشین آلات تولید افزودنی و تامین کننده مواد مصرفی با قابلیت های خاص در الکترونیک چاپ سه بعدی است.

Desktop Metal فناوری‌های افزودنی را برای کاربردهای در مقیاس صنعتی توسعه می‌دهد، با تمرکز بر فرآیندها و مواد فلزی و پلیمری، به علاوه نرم‌افزار و قابلیت‌های تف جوشی. دسکتاپ متال همچنین صاحب ExOne است، یک توسعه دهنده تخصصی سیستم های چاپ سه بعدی بایندر جت قالب ها و هسته های شنی.

«ترکیب ما با Desktop Metal گام دیگری در تکامل Nano Dimension برای تبدیل شدن به رهبر در تولید دیجیتال، با قابلیت‌هایی در تولید انبوه برای کاربردهای صنعتی حیاتی است. Yoav

 Stern، مدیر عامل و مدیر Nano Dimension اظهار داشت: ما از پیوستن نیروها به گروهی عالی از رهبران فناوری، که همگی دیدگاه ما برای تبدیل تولید به صنعت دیجیتال 4.0 را دارند، هیجان زده هستیم.

به طور جزئی، Nano Dimension تمام سهام باقیمانده Desktop Metal را با قیمت 5.50 دلار به ازای هر سهم خریداری خواهد کرد، قیمتی که ممکن است با توجه به هزینه های تراکنش یا برنامه معاملات تاخیری تعدیل شود.

معامله پیشنهادی چرخشی جدیدی را در یک فرآیند طولانی مدت یکپارچه سازی در بخش تولید مواد افزودنی نشان می دهد که شامل Nano Dimension و Desktop Metal و سایر توسعه دهندگان است.

ریک فولوپ، مدیر عامل دسکتاپ متال، اظهار داشت.

ما هیجان‌زده هستیم که مجموعه‌های محصولات تکمیلی و پیشگام خود را گرد هم بیاوریم که توانایی ما را برای خدمت به مشتریان در صنایع با رشد بالا با ارائه کامل‌تر فناوری‌های تولید دیجیتال برای فلز، الکترونیک، ریخته‌گری، پلیمر، میکرو پلیمر افزایش می‌دهد. و برنامه های کاربردی سرامیک، “

https://www.americanmachinist.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *