نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 1:05 ب.ظ

نمونه سازی سریع و بر اساس تقاضا

ارسال شده در 20 دسامبر 2021 توسط The Manufacturer

کلینتون پری، مدیر بازاریابی در Autodesk، توضیح می‌دهد که چگونه Conturo Prototyping نمونه‌های اولیه پیچیده‌تر را سریع‌تر با Fusion 360 Machining Extension ارائه می‌کند.

تعجبی نخواهد داشت که بدانیم در مکانی معروف به “شهر فولاد” تقاضای زیادی برای نمونه‌های اولیه و قطعات ماشین‌کاری شده وجود دارد. میراث صنعتی غنی شهر پیتسبورگ این منطقه را قادر ساخته است تا از صنعتی‌زدایی در اواسط قرن بیستم بیرون بیاید و به محلی تبدیل شود که امروزه به قطبی پررونق برای پیشرفت مهندسی و فناوری با نیاز روزافزون به تولید سریع و با کیفیت بالا تبدیل شده است.

Conturo Prototyping که برای برآورده کردن رشد سریع تقاضای فناوری شکل گرفت، در سال 2016 زندگی خود را به عنوان یک فروشگاه 1000 فوت مربعی آغاز کرد. با وجود کوچک بودن، چشم‌انداز بزرگی داشت – تبدیل شدن به یک ارائه‌دهنده در سطح جهانی نمونه‌های اولیه سریع بر اساس تقاضا و قطعات با کیفیت برتر. Conturo Prototyping به سرعت به یک تأسیسات 17000 فوت مربعی با ده دستگاه CNC چند محوره و سه ماشین تراش CNC، عمدتاً به لطف گردش کار تولید چابک و پشتیبانی مهندسی از مشتری، رشد کرد.

ماشینکاری قطعات پیچیده می‌تواند چالش‌برانگیز، پرهزینه و زمان‌بر باشد، با این حال، Conturo Prototyping با قابلیت‌های پیشرفته ماشین‌کاری 5 محوره CNC ارائه شده توسط Autodesk Fusion 360 Machining Extension در حال تغییر است. Fusion 360 با تخصص در تولید دسته ای کوچک برای OEM های هوافضا، خودرو و پزشکی، برای کمک به کوتاه کردن زمان توسعه محصول و ارائه سریعتر محصولات به بازار، به مهندسان نمونه اولیه Conturo کمک می کند تا طراحی را برای ساخت چندین قطعه در روز در دستگاه های CNC 5 محوره خود.ساده کنند، همکاری یکپارچه، تنظیم خودکار قطعات و برنامه را داشته باشند.

اندی لاونیکزاک، مدیر عملیاتی، می گوید: “ما با مهندسانی کار می کنیم که اهداف بسیار پیچیده ای دارند و مجموعه ها و قطعات مکانیکی بسیار پیشرفته ای را می سازند. اما آنها به روش‌های قدیمی تولید و ماشین‌کاری عادت کرده‌اند. بنابراین، هنگامی که در عرض یک روز با طرحی برای تجزیه و تحلیل ساخت به آنها برمی‌گردیم، می‌گویند: وای، این سریع بود! آگاه بودن از آخرین پیشرفت‌های نرم‌افزاری نقش مهمی در کنار گذاشتن Conturo Prototyping از رقبای سنتی دارد.

پس از استقرار Fusion 360، این شرکت توانست از عملکردهای شبیه‌سازی و اتوماسیون استفاده کند که به شرکت اجازه می‌دهد تا بسیاری از مراحل دستی را دیجیتالی کند و منجر به کاهش سریع زمان توسعه محصول شود. Lawniczak می افزاید: به محض اینکه مشتری با مشکلی به ما مراجعه می کند، آن را در Fusion 360 بارگذاری می کنیم. ما می‌توانیم فوراً به بررسی هندسه‌ها، اندازه‌گیری جنبه‌های مختلف، ایجاد تغییرات جزئی و قرار دادن آن در دستگاه‌هایمان بپردازیم تا ببینیم چگونه کار می‌کند و چقدر امکان‌پذیر است. آنچه در مورد این ابزارهای پیشرفته واقعاً مهم است این است که می‌توانیم بسیار چابک‌تر از گذشته باشیم.

یک کارگاه سنتی با چند برنامه نویس CNC و خدمه بزرگی از اپراتورها ممکن است بتواند تعداد انگشت شماری از قطعات را در یک هفته برنامه ریزی کند. از طرف دیگر، Conturo Prototyping می‌تواند بخش‌های زیادی را در یک روز برنامه‌ریزی کند. از دیدگاه Lawniczak، تطبیق پذیری Fusion 360 به طور مستقیم به توانایی فروشگاه برای حل سریعتر مشکلات مشتری کمک می کند.

ما یک مشتری داشتیم که در یک جدول زمانی بسیار کوتاه روبات‌ها را می‌سازد، و آن‌ها می‌خواستند قسمت‌های زیادی را انتخاب کنند. با این حال، ساخت قالب ریخته گری واقعاً گران است و واقعاً کند است. آنها از ما پرسیدند که آیا می توانیم هندسه را CNC کنیم تا زودتر وارد بازار شوند. Conturo Prototyping به برنامه نویسی کل قسمت در Fusion 360 ختم شد. سطح هندسه  پیچیده به این معنی بود که تولید آن با استفاده از ماشینکاری 3 محوره تقریبا غیرممکن بود.

در عوض، تیم مهندسی Conturo تصمیم گرفت افزونه ماشین‌کاری Fusion 360 جدید را خریداری کند، که عملکرد 5 محوره را در نرم‌افزار فعلی Fusion 360 باز می‌کرد، به این معنی که آنها می‌توانند به سرعت کد NC مورد نیاز برای اجرای کارخانه‌های 5 محوری خود را تولید کنند. او ادامه داد: ما توانستیم نمونه اولیه را در عرض چند هفته به مشتری خود برگردانیم، برخلاف شش ماه یا بیشتر از یک فروشنده ریخته گری. اینگونه است که ما در نهایت بسیاری از مشکلات مشتری را حل می کنیم.

Fusion 360 Machining Extension یک گزینه است که مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته را برای ماشینکاری CNC باز می کند. علاوه بر عملکردهای 5 محوری، از جمله جلوگیری از برخورد خودکار، برنامه افزودنی دسترسی به استراتژی‌های ماشینکاری مانند Steep و Shallow را باز می‌کند که ماشین‌کاری قطعات پیچیده و دارای ویژگی را ساده می‌کند. این برنامه افزودنی همچنین شامل مسیرهای ابزار و گردش کار اختصاصی است که می‌توانند با پروب‌های نصب شده برای اندازه‌گیری اجزا در طول فرآیند ماشین‌کاری برای کمک به سرعت بخشیدن به راه‌اندازی و بهبود کیفیت کلی قطعه استفاده شوند.

به گفته پاتریک فی ناظر کارگاه، این افزونه بسیار قدرتمند در نظر گرفته می‌شود: افزونه‌ی ماشینکاری Fusion 360 می‌تواند کارهای واقعاً پیشرفته‌ای را در CNC انجام دهد. ما اخیراً از قابلیت تراز کردن قطعات در Machining Extension برای ماشینکاری برخی از قطعات آلومینیومی استفاده کردیم که آنها را از نوار 1×5 اینچ برش دادیم. اره تمام قطعات را از مربع جدا کرد و ما متوجه نشدیم تا زمانی که کار از قبل برای اجرا در یکی از مراکز ماشینکاری Haas VF2 ما تنظیم شده بود.

ما در ابتدا سعی کردیم قطعات را با استفاده از یک vice stop ساده برای مکان یابی استوک ماشینکاری کنیم، اما چند قسمت اول به طور کامل تمیز نشدند و باید از بین می رفتند. ما در آستانه حذف و سفارش مجدد مواد بیش از 200 دلار بودیم و دستگاه ما بقیه روز را بدون کار می گذاشت. با استفاده از ابزارهای همترازی قطعات Fusion 360، ما توانستیم از یک کاوشگر بر روی دستگاه Haas VF2 خود برای اندازه‌گیری هر قطعه استوک استفاده کنیم و جهت ماشین‌کاری را به‌طور خودکار تنظیم کنیم تا هر قسمت در یک پاکت استوک کمتر از ایده‌آل قرار بگیرد.

برنامه های فشرده و قطعات پیچیده فقط یک انتظار عادی و روزمره برای کارگاه هایی مانند Conturo Prototyping است. با این حال، با کمک Fusion 360، می تواند کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهد. ما می دانیم که همه در یک جدول زمانی در تنگنا هستند، بنابراین مطمئن می شویم که از پیشرفته ترین ابزارهای ممکن استفاده می کنیم، و به همین دلیل است که از Fusion 360 استفاده می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *