نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 آذر 1403 8:36 ق.ظ

شش مهارت حیاتی برای تسلط به عنوان یک رهبر تجاری

وقتی کسب و کار خود را اداره می کنید، روزانه به میلیون ها جهت مختلف کشیده می شوید. می‌دانید که باید مهارت‌های رهبری خود را بسازید، اما این که بدانید ابتدا روی کدام مهارت‌ها تمرکز کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به‌ویژه زمانی که وقت آزاد زیاد است.

برای راهنمایی در مورد مهارت‌های کلیدی که کارآفرینان باید برای کمک به رشد آنها به عنوان رهبر توسعه دهند، ما از اعضای YEC این سؤال را پرسیدیم. جوابهای آنها می تواند راه های خوبی را به شما نشان دهند.

س. با توجه به اینکه رهبران کسب‌وکار به ندرت زمان لازم را برای یادگیری مهارت‌های جدید کسب‌وکار دارند، یکی از مهارت‌ها یا توانایی‌هایی که به آنها توصیه می‌کنید چیست، و چرا اینقدر ارزشمند است؟

1. مدیریت زمان

تسلط بر مدیریت زمان لازمه موفقیت است. زمانی که زمان بهینه می شود، رهبران تنها می توانند بر روی کار در حال انجام تمرکز کنند. راز تمرکز، عدم حواس پرتی است. رهبران ارشد با موارد بیهوده منحرف نمی شوند. این همان جایی است که تفکر 80/20 می رسد. تمرکز همیشه باید روی کارهایی باشد که بیشترین تأثیر را دارند و بقیه باید به آنها واگذار شود. -ران لیبک، ContentMender

2. مهارت های گوش دادن

بهترین شنونده شوید رهبران اغلب راحت صحبت می کنند، اما هنر گوش دادن فعال را نمی شناسند. این امر مستلزم آماده شدن از قبل برای جلسات و به خاطر سپردن زمان بیشتری برای گوش دادن به جای صحبت کردن، و استفاده از تاکتیک‌هایی مانند آینه‌کردن است – تکرار آنچه شنیده‌اید برای اطمینان از درک پیام مورد نظر. به این مهارت برای تجارت و زندگی به طور کلی مسلط شوید. – رایان مگدیس، Tastic Marketing Inc.

3. مهارت های ارتباطی

همانطور که ریچارد برانسون در کتاب خود به نام راه باکره می نویسد، “ساخت یک کسب و کار جدید بیش از مهارت های تکنولوژیکی و نبوغ خلاقانه نیاز دارد – به افراد نیاز دارد.” یادگیری برقراری ارتباط با انواع افراد بسیار مفید است. فکر می‌کردم اگر آن را بسازم و این ایده عالی است، مردم می‌آیند – اما فهمیدم که بدون اطلاع رسانی اینطور نیست. بنابراین تحقیقاتی انجام دادم، بهترین و موفق ترین افراد در این صنعت را شناسایی کردم و سپس برای یادگیری چند چیز با آنها همکاری کردم. – جسیکا بیکر، علامت‌های همسو

4. انگیزه کارکنان

رهبر یک شرکت نمی تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد. رهبران باید اطراف خود را با افراد با تجربه احاطه کنند و برای انجام کار به آنها اعتماد کنند و مهمتر از همه آنها را برای رسیدن به هدف تشویق کنند. هیچ چیز قدرتمندتر از رهبری نیست که الهام بخش و انگیزه کارکنان باشد تا در نقش های فردی خود برتر باشند. رهبری که شجاعت، واقع‌گرایی و صداقت را از خود نشان دهد، تیمی را ایجاد می‌کند که مایل به تجسم و تحقق مأموریت و چشم‌انداز شرکت است. – کایل ویگینز، کتکا

5. درک افراد

مردم، مردم، مردم: کسب و کار همه چیز مربوط به مردم است، چه نرم افزار یا قهوه. بازار شما متشکل از افراد است. شرکت شما متشکل از افراد است درک رفتارهای انسانی و انگیزه به شما کمک می کند تا بفروشید و یک تیم خوب بسازید، بنابراین از خود بپرسید که چه مشکلی را حل می کنید؟ چقدر برای بخش X مردم دردناک است؟ چگونه می توانید مشتریان و تیم خود را موفق تر کنید؟ -جیمز هو، جابسکن

6بهره وری زمان خود را به حداکثر برسانید

چگونه یاد می گیرید؟ آیا از طریق خواندن، ویدیو، انجام دادن یا آموزش است؟ هنگامی که بدانید چه چیزی برای شما بهتر است، نحوه ایجاد این نوع یادگیری را در جریان کار هفتگی خود بیابید. برای من، 30 دقیقه در روز جمعه را به خواندن مطالب طولانی، شرکت در دوره های آنلاین یا صحبت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به من دارند اختصاص می دهم. این بهترین راه برای من برای جذب اطلاعات جدید است. – جیم هافمن، GrowthHit https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *