نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

12 تیر 1403 7:43 ب.ظ

ایجاد انعطاف پذیری زنجیره تامین با تولید مبتنی بر داده

ارسال شده در 27 آوریل 2023 توسط The Manufacturer

یک بیماری همه گیر جهانی، درگیری ژئوپلیتیکی و عدم اطمینان اقتصادی در چند سال گذشته غالب شده است. نحوه واکنش شرکت های تولیدی به این اختلال گسترده زنجیره تامین، برای پیشرفت بسیار مهم است.

خوشبختانه، نوآوری فناوری فرصتی برای ایجاد انعطاف‌پذیری و کسب برتری است. در واقع، پیشرفت‌ها در اتوماسیون هوشمند و بینش مبتنی بر داده، درها را به روی تولیدکنندگان برای همکاری مؤثرتر باز می‌کند. شرکت هایی که از این مزیت استفاده می کنند می توانند انعطاف پذیری زنجیره تامین را ایجاد کنند.

با به حداکثر رساندن ارزش داده‌های خود، می‌توانید در آینده به پیشرفت خود ادامه دهید و بیش از هر زمان دیگری به شرکای پایین دست خود متصل شوید. راهنمای موفقیت در تولید Snowflake، 8 روشی که شرکت‌های تولیدکننده انعطاف‌پذیری زنجیره تامین را بهبود می‌بخشند، بازدهی را افزایش می‌دهند و با استفاده از Data Cloud بهره‌وری به دست می‌آورند، می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

راهنمای Snowflake به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه داده‌ها می‌توانند کارایی تولید را تغییر دهند، که توسط مطالعات موردی در دنیای واقعی پشتیبانی می‌شود که این راه‌حل‌ها را در عمل نشان می‌دهد.

اکنون زمان آن است که داده های تولید خود را به حداکثر برسانید

به حداکثر رساندن داده های شما دیگر “خوبی برای داشتن” نیست. این یک ضرورت است

با داده محور شدن کسب و کار تولیدی شما قادر خواهد بود تصمیمات سریعتر و آگاهانه تری بگیرد. چابکی بیشتر در واکنش به تغییرات بازار، تأثیرات اختلال را از هر کجا که ممکن است باشد، کاهش می دهد. از سرمایه گذاری در اینترنت اشیا (IoT) گرفته تا شکستن سیلوهای داده در سراسر کسب و کارتان، مدرن کردن زیرساخت داده شما تضمین می کند که می توانید از بهره وری بهره ببرید، زیرا صنعت تولید همچنان به تحول دیجیتالی ادامه می دهد.

مزایای زیادی برای انجام بیشتر با داده های تولیدی شما وجود دارد. در اینجا سه مورد استفاده قدرتمند برای کمک به شما برای شروع آورده شده است.

1. داده های زنجیره تامین را بهینه کنید

داده های زنجیره تامین حاوی تجزیه و تحلیل های حیاتی است که موجودی، تدارکات و توسعه محصول شما را تقویت می کند. اما بدون زیرساخت مناسب، این داده‌ها می‌توانند محو شوند و اشتراک‌گذاری آن در میان بخش‌ها دشوار است.

یک پلت‌فرم داده ابری قدرتمند می‌تواند مقیاس‌پذیری تقریباً فوری و انعطاف‌پذیر محاسباتی و ذخیره‌سازی را برای بینش بی‌درنگ در سراسر کسب‌وکارتان – حتی با رشد آن – به شما بدهد. این می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات هوشمندتر و مبتنی بر داده را برای افزایش کارایی عملیاتی اتخاذ کنید.

2. اشتراک گذاری امن داده ها را فعال کنید

تحول دیجیتال مستلزم شکستن سیلوهای داده است. زمانی که بتوانید به‌راحتی و ایمن داده‌ها را در میان بخش‌ها و شرکت‌های تابعه به اشتراک بگذارید، می‌توانید مکالمات جدید داخلی و خارجی را شروع کنید. همکاری در طیف گسترده‌تری از مجموعه‌های داده برای استخراج بینش‌های جدید کلیدی برای هدایت نوآوری است.

به همین دلیل است که قابلیت های به اشتراک گذاری داده بخش بزرگی از Data Cloud است. شما به راحتی می توانید داده ها را بدون کپی یا جابجایی به اشتراک بگذارید – حفظ حریم خصوصی و کنترل را افزایش دهید. شما همچنین می توانید به طور یکپارچه اطلاعات بلادرنگ – مانند روندهای آب و هوا و رویدادهای ژئوپلیتیکی – را دریافت کنید و آنها را با داده های سیستم های داخلی خود ترکیب کنید تا به شما کمک کند تا هر گونه خطری را برای زنجیره تامین خود پیش بینی کنید و برای آن آماده شوید.

3. از داده های IoT برای تولید هوشمندتر استفاده کنید

اینترنت اشیا به دلیل حجم داده‌هایی که ایجاد می‌کند، دنیایی از فرصت‌های جدید تولید را باز می‌کند – اما این هجوم داده‌ها می‌تواند سیستم‌های قدیمی را تحت تأثیر قرار دهد.

اینجاست که Data Cloud متفاوت است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که به راحتی انواع داده ها، ساختاریافته، نیمه ساختاریافته و بدون ساختار را در یک پلتفرم ساده، چابک و یکپارچه با استفاده آسان وارد می کند. با ترکیب داده‌های اینترنت اشیا با سایر بینش‌ها، می‌توانید دید جامعی از عملیات خود داشته باشید، تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌شده را فعال کنید– افزایش بهره‌وری و زمان خرابی احتمالی را کاهش دهید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *