نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 1:44 ق.ظ

10 مورد ضروری برای مقابله با چالش های انبار امروزی

4 مه 2023  -انبارهای امروزی برای رویارویی با روندهای زنجیره تامین و پیشرفت های مداوم تکنولوژیکی با چالش های متعددی روبرو هستند. بزرگترین چالش استراتژیک برآورده کردن انتظارات مشتری برای تحقق سریعتر و بازدهی بدون از دست دادن دقت است.

دستیابی بیشتر با کمتر به دلیل کمبود نیروی کار، افزایش هزینه های حمل و نقل و تکمیل، انتخاب اقلام کوچک تجارت الکترونیک و افزایش تقاضا برای شیوه های پایدار کافی است تا هر مدیر انبار را مشغول نگه دارد.

GSM Barcoding در کمک به انبارهای کوچک و متوسط برای اجرای طرحهای های مقرون به صرفه و کارآمد برای بهبود انبارها متخصص است و فناوری های Zebra می توانند راه حل های مناسبی را ارائه دهند.

1. از سیستم های Legacy به اندروید مهاجرت کنید

بسیاری از انبارهای کوچکتر و تثبیت شده همچنان از سیستم های غیرپشتیبانی اضافی استفاده می کنند که سال ها کار کرده اند. در حالی که ضرب المثل “مشکلات را تعمیر نکنید” دلیل معقولی برای ارتقا ندادن تجهیزات شما به نظر می رسد، می تواند شبکه و عملیات شما را آسیب پذیر کند و فرآیندهای عملیاتی و ارتباطات شما را کند کند.

ارتقاء به دستگاه‌های Android کارایی را بهبود می‌بخشد، خطای انسانی را کاهش می‌دهد و عملیات تجاری را با رایانه‌های همراه صنعتی که به‌طور یکپارچه در سیستم‌های مورد استفاده در انبار شما ادغام می‌شوند، سرعت می‌بخشد.

2. بی سیم را با یک بررسی سایت WLAN به حداکثر برسانید

آیا شبکه بی سیم شما برای کارایی و سرعت بهینه شده است؟ بررسی سایت شبکه بی سیم حرفه ای ارزیابی عمیقی از فضای انبار شما ارائه می دهد تا مطمئن ترین طرح نقاط دسترسی را ارائه دهد و هرگونه تداخل در شبکه WLAN شما را از طریق امکانات شما کاهش دهد.

این به شما این امکان را می دهد که به مناطق مرده ای که بر قابلیت های تجهیزات شما تأثیر می گذارد رسیدگی کنید. اتصالات اینترنتی سریعتر به انجام عملیات کارآمدتر در سراسر فرآیندهای شما کمک می کند.. WMS- 3خود را مرور کنید

آخرین باری که نشستید و سیستم مدیریت انبار خود را مطرح کردید کی بود؟ برای بردن یک انبار به سطح بعدی و جایگزینی سیستم هایی که دیگر برای هدف مناسب نیستند. ارتقاء تجهیزات قدیمی تر و کمتر قابل اعتماد به عملیات شما اجازه می دهد تا انتظارات بیشتری را برآورده کند. فناوری سیستم های WMS در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

آنها فناوری مبتنی بر وب و ابر را ارائه می دهند که امکان اسکن و انتخاب بی سیم تلفن همراه را فراهم می کند. ابزارهای یکپارچه سازی مانند API ها، انتقال و ادغام داده ها را آسان تر می کنند، مدیریت محوطه و ربات های مشترک را تسهیل می کنند و یکپارچه سازی آسان تر برای کنترل سیستم ها از طریق انبار ارایه می شود. اگر هنوز روی سیستم‌های قدیمی‌تر کار می‌کنید، ممکن است عملیات انبار خود را در معرض ضرر قرار دهید.

4. مدیریت دستگاه موبایل را پیاده سازی کنید

وضعیت استفاده حداکثری دستگاه شما می تواند فرآیندی چالش برانگیز و زمان بر باشد. پیاده سازی نرم افزار MDM و سیستم های مدیریتی به شما کمک می کند تا وضعیت هر یک از تجهیزات را تجزیه و تحلیل کنید. GSM دسترسی کامل به طیف وسیعی از نرم افزارها برای کمک به نصب یکپارچه سازی یکپارچه از فناوری تلفن همراه ارتقا یافته و توانایی ردیابی وضعیت هر دستگاه برای به حداقل رساندن تلفات و خرابی تعمیرات دارد.

نرم افزار مدیریت دستگاه های تلفن همراه مانند Enterprise Mobility Management می تواند همه دستگاه ها را در هر مکانی مدیریت کند. آنها می توانند به شما اجازه دهند برنامه هایی را که در دستگاه های تلفن همراه نصب یا حذف می شوند مدیریت کنید، دستگاه ها را در سرور مدیریت دستگاه تلفن همراه نظارت کنید، تنظیمات اولیه دستگاه ها را پیکربندی کنید و موارد دیگر. با دسترسی به اینترنت و داده‌های حساس، دستگاه‌های تلفن همراه انبار، همه دستگاه‌ها باید به دلایل امنیتی به صورت متمرکز مدیریت و ردیابی شوند.

5. دارایی های ثابت خود را ردیابی و نظارت کنید

انبارها محیط های شلوغی هستند و اطمینان از استفاده بهینه و امنیت هر دارایی در محل ضروری است. اتخاذ یک سیستم ردیابی دارایی مبتنی بر وب مانند دارایی‌های G-Smart در تمام دستگاه‌های انبار به شما این امکان را می‌دهد که از رایانه همراه یا دستگاه تلفن همراه دستی برای ممیزی و اسکن برچسب‌های دارایی بارکد در پایگاه داده مرکزی دارایی استفاده کنید.این نرم افزار ثبت دستی را با فرآیندهای مستقل کاهش می دهد و نمای کلی کارآمدتری از مکان های دارایی ثابت، استفاده و عملکرد شما ایجاد می کند.

6. یک استراتژی موبایل را اجرا کنید

سیستم های بارکد سیمی قدیمی هستند و انعطاف پذیری عملیات موجود در انبار شما را محدود می کنند. انتقال دستگاه های خود به بی سیم به سیستم شما امکان می دهد تا حد نیاز انعطاف پذیر باشد. دستگاه‌های پوشیدنی Zebra به کارکنان شما امکان می‌دهند در حال حرکت به داده‌ها دسترسی داشته باشند، عملکرد نرم‌تر و پاسخ‌های سریع‌تر، افزایش توانایی تیم برای برآوردن سریع‌تر تقاضاها و افزایش خروجی بدون نیاز به اپراتورهای بیشتر.

RFID- 7 را برای عملیات خود در نظر بگیرید

استفاده از RFID از سیگنال های تشعشعی به جای اسکن خط دید برای جمع آوری داده های شما، از جمله ردیابی موجودی و بهینه سازی استراتژی ها و فرآیندهای انبار استفاده می کند. بارکدخوان‌های دستی RAIN RFID و اسکنرهای مجهز به RFID به شما کمک می‌کنند تا بیشترین دید را در دارایی‌های سازمانی خود داشته باشید.

کارکنان دیگر نیازی به جستجوی بارکد ندارند زیرا هر برچسب فرکانس رادیویی خود را حذف می کند و داده ها را به گیرنده شما منتقل می کند. این فناوری دقیق تر و سریعتر از بارکد است و کارایی انبار شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

8. قراردادهای پشتیبانی مناسب را در محل خود داشته باشید

عواقب توقف چاپگر لیبل می تواند فرآیند ارسال یا انبار را متوقف کند. داشتن قراردادی برای پشتیبانی در طول عملیات شما ضروری است.

از سخت افزاری مانند چاپگرها و اسکنرها گرفته تا سیستم های مدیریت انبار و موجودی، اطمینان حاصل کنید که انبار شما می تواند اختلالات و تلفات را به حداقل برساند. قراردادهای تعمیر و نگهداری و پشتیبانی توسط بارکد GSM برای همه تولیدکنندگان از جمله Zebra Technologies ارائه می شود.

9. برچسب های صحیح داشته باشید

داشتن برچسب های مناسب در انبار شما زمان اسکن و جستجوی اقلام صحیح را کاهش می دهد. عوامل زیادی وجود دارد که باید در برچسب های عملیات خود در نظر بگیرید:

     آیا باید محکم بچسبند یا به راحتی جدا شوند؟

     آیا محیط سرد است یا مستعد مواد شیمیایی یا گرمای بیش از حد است؟

     آیا آنها به انطباق و پروتکل های بین المللی نیاز دارند؟

اطمینان حاصل کنید که برچسب‌های شما با مواد و طراحی مناسب از متخصصانی مانند کارشناسان بارکد GSM مناسب هستند.

10. از ابزارهای Edge Data Capture استفاده کنید

داده های دقیق در مورد دارایی های تاسیسات شما برای عملکرد روان در یک انبار ضروری است. استفاده از فناوری مانند Zebra Intelligent Edge Solutions به کارکنان شما این امکان را می دهد که در عرض چند ثانیه به سه سوال مهم پاسخ دهند. چیست؟ کجاست؟ چطور است؟

داده‌های بی‌درنگ از طریق پلتفرم ابری Zebra Savanna کل موجودی شما با دستگاه‌های تلفن همراه و رایانه‌های مختلف قابل دسترسی است. Zebra Visibility IQ به شما کمک می کند در دسترس بودن دستگاه را بهینه کنید، استفاده از دارایی را به حداکثر برسانید و بهره وری عملیاتی را افزایش دهید.

عملیات شما در دستان امنی است، به طور فعال با مشکلات مربوط به تجزیه و تحلیل پیش بینی داخلی برخورد می کند، از مشکلات دستگاه قبل از اینکه بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد جلوگیری می کند. اطلاعات جمع آوری داده ها کارایی را نشان می دهد و دارایی های از دست رفته یا دزدیده شده را کاهش می دهد.

این مقاله توسط GSM Barcoding، یکی از اعضای گروه GSM، یک شریک معتبر و برجسته با Zebra Technologies که راه‌حل‌های قابل اعتماد موبایل، بررسی‌های سایت بی‌سیم، برچسب‌های با کیفیت بالا و راه‌حل‌های لبه هوشمند را ارائه می‌دهد، نوشته شده است.

Home

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *