نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:43 ب.ظ

نتفلیکس نزدیک برای 5 میلیون کاربر فعال ماهانه ، در لایه های مختلف تبلیغ می کند

Lauren Forristal   18 مه 2023–لوگوی نتفلیکس روی صفحه تلویزیون-اعتبار تصویر: Chesnot / Getty Images

 نتفلیکس فاش کرد که برنامه تبلیغاتی آن تقریباً پنج میلیون کاربر فعال ماهانه جهانی دارد.

این اولین باری است که این شرکت ارقامی را برای سطح جدید – که تنها شش ماه پیش راه اندازی شد – فاش می کند و این تعداد قطعا قابل توجه است. در ماه مارس، بلومبرگ گزارش داد که یک میلیون حساب برای برنامه تبلیغاتی نتفلیکس ثبت نام کرده اند.

با این حال، از آنجایی که چندین کاربر می توانند یک حساب نتفلیکس را به اشتراک بگذارند، کل MAU عدد دقیقی نیست. جالب است که ببینیم آیا اعداد نتفلیکس با مقابله با اشتراک گذاری رمز عبور آینده تغییر می کند یا خیر.

این شرکت  اضافه کرد که پایگاه مشترک تبلیغات از اوایل امسال “بیش از دو برابر” شده است. نتفلیکس در مجموع ۲۳۲.۵ میلیون مشترک جهانی دارد.

پیشنهاد نتفلیکس به تبلیغ‌کنندگان شامل ارقام جالب دیگری در رابطه با پیشنهاد تبلیغاتی بود. به عنوان مثال، این شرکت فاش کرد که 80 درصد از تماشاها روی صفحه های تلویزیون اتفاق می افتد. همچنین، طبق گفته این شرکت، 25٪ از ثبت نام کنندگان نتفلیکس، طرح تبلیغات را در کشورهایی که در آن در دسترس است، انتخاب می کنند. پخش کننده اشاره کرد که میانگین سنی بینندگانی که از تبلیغات پشتیبانی می کنند 34 سال است.

اخیراً، نتفلیکس برنامه ماهانه 6.99 دلاری خود را با افزودن کیفیت ویدیوی بالاتر رزولوشن 1080p و پشتیبانی از دو استریم همزمان ارتقا داده است. در زمان راه‌اندازی، این طرح تنها کیفیت ویدیویی 720p داشت و کاربران تنها می‌توانستند محتوا را در یک دستگاه تماشا کنند.

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *