نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 10:58 ق.ظ

حدود 17 هزار محصول فناورانه عرضه شد.

به گزارش کارآفرین‌نیوز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به گفته کارشناسان؛ در همه بازارها رقابت بین فروشندگان و خریداران در جریان است، فروشندگان اهداف و منافع خود را دنبال می‌کنند و به دنبال افزایش سود هستند، هدف خریداران هم دستیابی به قیمت مناسب و پایین در بازار است.

این رابطه مستقیم و پایدار میان عرضه و تقاضا در بازار فناوری و نوآوری نیز وجود دارد و اتصال این دو به هم بهترین ابزار برای بقا و رونق بازار فناورانه است. حلقه اتصال آنها را نیز کارگزاران فناوری تشکیل می‌دهند. کارگزاران فناوری یکی از پایه‌های اصلی ارتباط با صنعت و تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه محسوب می‌شوند آنها تسهیل‌گران فناوری هستند و در به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضا، خلق فرصت‌های ویژه و مشاوره کسب و کار به فناوران کمک می‌کنند.

شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با کمک همین کارگزاران توانسته ۱۶ هزار و ۸۲۰ محصول فناورانه را به بازار تقاضا معرفی کند تا تجاری‌سازی این محصولات شتاب گیرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *