نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

2 آذر 1403 2:09 ق.ظ

نکاتی برای تمرین و برخورد با پیشنهاد سرمایه گذار قبل از جلسه بزرگ

توسط YEC |

در روزهای اولیه راه اندازی شما، سرمایه گذاران می توانند کسب و کار شما را بسازند یا شکست دهند. عدم جذب سرمایه گذاران جدید می تواند به معنای عقب انداختن راه اندازی خدمات یا محصول شما یا به تاخیر انداختن استخدام یا خرید عمده باشد.

به همین دلیل بسیار مهم است که از همان ابتدا با سرمایه گذاران ارتباط برقرار کنید و کسب و کار خود را به روشی درست معرفی کنید. در اینجا، نه نفر عضو شورای کارآفرینان جوان، نکاتی را برای تمرین پیشنهاد خود با سرمایه‌گذاران بالقوه و نکاتی که باید قبل از روز بزرگ در ذهن داشته باشند، به اشتراک می‌گذارند.

هنگام تمرین پیشنهاد سرمایه گذار خود، چه چیزی را باید در نظر داشته باشید؟ چرا؟

1. از استفاده از اصطلاحات خاص صنعت خودداری کنید

شما در فضای خود متخصص هستید و سرمایه گذاران ممکن است نباشند. از استفاده بیش از حد از اصطلاحات یا کلمات اختصاری خاص صنعت خودداری کنید که ممکن است ناخواسته مخاطبان شما را گیج کند و سوالات غیرضروری ایجاد کند که سرعت را بالا می برد. این یکی از راه های کلیدی برای جلوگیری از اعتراضات پیش از موعد است. – درو گرلی، مشاوران Redbird

2. ارتباط عاطفی برقرار کنید

آنها را باور کن آنها را به چالش بکش تا به تو ایمان داشته باشند. سرمایه گذاران قرار نیست کسب و کار شما را اداره کنند. شما باید با افراد حاضر در اتاق ارتباط عاطفی برقرار کنید و برای همراهی آنها در سفر خود همدلی ایجاد کنید. آنها می خواهند عزم و علاقه شما را احساس کنند. سرمایه گذاران خود را از سرشان بیرون کنید و با قلب آنها ارتباط برقرار کنید. – رایان استونر، دندرو

3. با علایق آنها صحبت کنید

هنگام تمرین پیشنهاد سرمایه‌گذار خود، به خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاران ممکن است به دنبال یک پولساز مستقیم باشند یا ممکن است به مزیت استراتژیک سرمایه‌گذاری علاقه‌مند باشند. شاید مزیت استراتژیک این باشد که کسب‌وکار شما با کسب‌وکار دیگری که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند همسو می‌شود و به‌طور بالقوه می‌تواند برای افزایش درآمد هر دو کسب‌وکار، تبلیغ متقابل انجام دهد. اگر تحقیقات خود را در مورد سرمایه گذاران انجام داده باشید، می توانید برخی از این نکات مثبت بالقوه را به اشتراک بگذارید. -ناتالی لوسیه، AccessAlly

4. به یاد داشته باشید که نفس بکشید

وقتی افراد عصبی می شوند یا بخود فشار می آورند، اولین کاری که انجام می دهند این است که نفس خود را حبس کنند. وقتی نمی‌توانید هوا را از ریه‌هایتان خارج کنید، بیرون آوردن اطلاعات از دهانتان سخت است، چه برسد به اینکه اعتماد به نفس را ایجاد کنید. بنابراین، در ابتدای طرح سرمایه‌گذار خود یک نفس بزرگ بکشید و در طول ارائه خود به خود سرنخ‌هایی بدهید تا نفس خود را ادامه دهید. این شما را آرام می کند و اعتماد به نفس و همچنین در صدای شما را نشان می دهد. – نیک دی آنجلو،

5. روی سرمایه گذاران تمرکز کنید

همانطور که ما یک میز را چیزی برای قرار دادن لپ‌تاپ یا غذا روی آن می‌بینیم، نه به‌عنوان یک کنده درخت پردازش شده یا گروهی از اتم‌ها، همین امر در مورد سرمایه‌گذارانی که قرار است برای درخواست سرمایه ملاقات کنید نیز صدق می‌کند. کسب و کار شما هیچ معنایی ندارد مگر اینکه به آنها نشان دهید که چرا باید اهمیت دهند. این مربوط به تجارت شما نیست؛ مربوط به تجارت آنهاست -ساموئل تیموتی، OneIMS

6. یک داستان جذاب بسازید

داستان خود را جذاب کنید. دستاوردهای خود را ذکر کنید و اعداد را ذکر کنید. فروش هایی که انجام داده اید و بازگشت سرمایه ای که ایجاد کرده اید را برجسته کنید. آنچه را که انتظار دارید در آینده تولید کنید توضیح دهید. این اعداد نقش مهمی در برجسته کردن داستان شما دارند زیرا پتانسیل شما را به نمایش می گذارند. – توماس گریفین، OptinMonster

7. برای سؤالات انتقادی آماده شوید

هنگام تمرین پیشنهاد سرمایه گذار، بهترین نکته ایجاد زرادخانه ای از پاسخ به اعتراضات است. آماده بودن دو چیز را برای شما انجام می دهد: شما را مجبور می کند تا اعتراضات احتمالی را ارزیابی کنید و پیش از موعد خود را اصلاح کنید، و به سرمایه گذاران نشان می دهد که شما دقیق هستید. -جارد ویتز، United Capital Source Inc.

8. ارائه راه حل

سرمایه گذاران می خواهند بدانند محصول یا خدمات شما چه راه حل هایی را برای مشتریان بالقوه ارائه می دهد. اگر نتوانید گام این مرحله را بردارید، بعید است به هدف نهایی خود برسید. -اندرو شریج، مالی شخصی مانی کراشرز

9. خود واقعی خود باشید

سرمایه گذاران به دنبال شخصی هستند که بتوانند به او ایمان داشته باشند و بتوانند به امید نرخ بازدهی بالا روی او شرط بندی کنند. معمولاً مردم با کسانی که دوست دارند و به آنها اعتماد دارند تجارت می کنند – پس خود واقعی خود باشید. شفقت خود، “چرا” و نیروی محرکه شما برای تحقق رویای خود را به اشتراک بگذارید. من همچنین دریافتم که باز بودن و آسیب پذیر بودن با قرار دادن همه چیز به این معنی است که مهربانی، درک و امیدواری سرمایه ای را که به دنبالش هستید دریافت خواهید کرد! -راکل پاکوتز، شرکت Zen Freight Solutions.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *