نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 6:19 ق.ظ

Made Smarter از تولیدکنندگان می خواهد که مشکل را به توانمندسازی تبدیل کنند

ارسال شده در 5 دسامبر 2022 توسط The Manufacturer

از تولیدکنندگان کوچک و متوسط خواسته شده است که برنامه ریزی برای کریسمس را با بررسی اینکه چگونه فناوری می تواند به افزایش فصلی کمک کند، آغاز کنند.در حالی که تولید برای پاسخگویی به تقاضا برای فصل جشن در نوسان است، Made Smarter توضیح داده است که سازندگان در بخش‌های مختلف با چالش‌های متعددی از جمله افزایش قیمت انرژی، اختلال در زنجیره تامین و کمبود نیروی کار مواجه هستند.اما تغییر عادات مصرف‌کننده به سمت محصولات پایدارتر، خرید آنلاین و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک به جای شرکت‌های بزرگ نیز فرصت‌هایی برای رشد ایجاد می‌کند.

Made Smarter، همکاری بین دولت بریتانیا و صنعت که از پذیرش فناوری‌های دیجیتال حمایت می‌کند، از تولیدکنندگان می‌خواهد که از این لحظه برای شروع برنامه‌ریزی برای آینده استفاده کنند.

این یک راهنمای دانلود رایگان برای کمک به ابهام زدایی از دیجیتالی کردن و تشویق به پذیرش فناوری تولید کرده است. سند با عنوان «آیا فناوری دیجیتال کلید موفقیت در دوره‌های پرمشغله‌ای مانند کریسمس است؟» شامل موضوعاتی از جمله اینکه چگونه ابزارهای دیجیتال می‌توانند کمک کنند مانند موارد زیر می باشد : برنامه‌ریزی تولید و ظرفیت، نظارت و مدیریت نیروی کار، پیش‌بینی تقاضا، و نیازهای موجودی، مدیریت سطوح موجودی و چیدن را بهینه کنید و فرآیند بسته بندی را خودکار کنید.

این راهنما همچنین دارای مطالعات موردی تولیدکنندگانی است که با پشتیبانی هوشمندتر ساخته شده‌اند که از مزایای سرمایه‌گذاری در فناوری بهره می‌برند که به آنها کمک می‌کند تا با افزایش تقاضا در دوره‌های شلوغ کنار بیایند.

Seven Bro7hers Brewery، مستقر در سالفورد، در حال سرمایه‌گذاری برای خودکار کردن خط بسته‌بندی خود است که بهره‌وری، ظرفیت را افزایش می‌دهد و کارکنان را قادر می‌سازد تا بر مشاغل با ارزش افزوده تمرکز کنند. این فناوری همچنین مقدار قابل توجهی داده در مورد عملکرد خط تولید به آنها می دهد که از تصمیم گیری آنها پشتیبانی می کند.

Ye Olde Friars، یک سازنده شکلات در کامبریا، از اتوماسیون نیز بهره برده است و جایگزین فرآیند دستی، تکراری و فوق العاده وقت گیر پر کردن قالب ها با شکلات شده است. در نتیجه، آنها می توانند 700٪ شکلات بیشتری تولید کنند و سریعتر به سفارشات بزرگتر پاسخ دهند.

تولیدکنندگان دیگر روی نرم‌افزار سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا برنامه‌ریزی کارآمد، نظارت مؤثر بر موجودی، و دیدی از زنجیره تامین را فراهم کنند.

Fox Timber که محصولات چوبی را در Chorley می‌سازد، از ابزارهای دیجیتالی برای دیجیتالی کردن خدمات تحویل و بهبود مدیریت نیروی کار استفاده کرد.

Pearsons Glass، یک سازنده شیشه در لیورپول، مدیریت سهام را از طریق نرم‌افزاری اجرا کرد که با فروشگاه اینترنتی آنها یکپارچه می‌شود و به طور خودکار یک لیست انتخاب برای اپراتور ایجاد می‌کند. همچنین به آنها می گوید که محصولات، همراه با کارآمدترین مسیر برای جمع آوری آنها در انبار نگهداری می شوند.

دونا ادواردز، مدیر برنامه برنامه پذیرش شمال غرب هوشمندتر ساخته شده، گفت: «دوره جشن به طور سنتی یکی از شلوغ‌ترین زمان‌های سال برای بسیاری از تولیدکنندگان است که شرایط سختی را در میان چالش های کارگری افزایش قیمت انرژی و مواد، و زنجیره تأمین و زنجیره تأمین تجربه خواهند کرد.

خوشبختانه، فناوری‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای آماده‌سازی خود برای موج‌های فصلی استفاده کنید، رقابتی باقی بمانید و خود را برای موفقیت در تمام طول سال آماده کنید.

برای تولیدکنندگان، عجله کریسمس، تنگناها و سایر مسائل مربوط به فرآیندهای آنها را برجسته می کند. تیم Made Smarter می‌تواند با آنها همکاری کند تا راه‌حل‌های بالقوه برای این چالش‌ها را شناسایی کند و از آنها برای توسعه یک برنامه اجرایی برای اطمینان از موفقیت در سال 2023 حمایت کند.

از زمانی که در سال 2018 راه اندازی شد، برنامه پذیرش در شمال غرب از 2500 تولیدکننده برای شروع سفر دیجیتالی خود با ارائه مشاوره تخصصی و یک نقشه راه دیجیتال برای کمک به آنها برای انتخاب رویکرد، سطح سرمایه گذاری و ابزار مناسب برای کسب و کارشان، حمایت کرده است.

بیش از 275 نفر از آنها، با حمایت مالی منطبق، در فناوری جدید سرمایه گذاری کرده اند، از نرم افزار و حسگر گرفته تا روباتیک و واقعیت توسعه یافته، برای کارآمدتر شدن، ایجاد انعطاف پذیری، افزایش بهره وری و رشد پایدار.

در نتیجه، این تولیدکنندگان قرار است 1250 شغل جدید ایجاد کنند، تقریباً 2300 نقش موجود را ارتقا دهند، 176 میلیون پوند اضافی به ارزش ناخالص اضافه کنند و به بریتانیا کمک کنند تا به هدف خالص صفر خود تا سال 2050 دست یابد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *