نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 2:35 ق.ظ

رویداد “توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان کرمانشاه”

21-8-1401

سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ملی “تانا” -توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان ها- توسط وزارت علوم در سطح کشور، گفت : این طرح با توجه به عنوان آن با هدف توسعه زیست بوم نوآوری کشور در دستور کار قرار گرفته و استان‌های مختلف در حال اجرای این رویداد هستند.

وی افزود: در استان کرمانشاه هم برگزاری این رویداد در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اولویت حوزه کشاورزی، قرار است این رویداد با محوریت شناسایی و رفع نیاز‌های فناوری این حوزه در استان برگزار شود.

آزادی در کنار توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری به عنوان هدف اصلی برگزاری این رویداد، شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه، معرفی فناوری‌های نوین حوزه کشاورزی، بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور و امضای توافق نامه همکاری بخش خصوصی و دولتی را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه در استان عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد ۹ آذر ماه در محل برج فناوری کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به حضور مسئولین کشوری در این رویداد گفت: در این رویداد هم صنایع و واحد‌های تولیدی حوزه کشاورزی و هم شرکت‌ها دانش بنیان و واحد‌های فناور و محققین این حوزه حضور خواهند داشت.

آزادی با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط حوزه فناوری با صنایع گفت: در گام اول برای برگزاری این رویداد شناسایی نیاز صنایع حوزه کشاورزی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم پس از احصا نیازها، سراغ واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان برویم.

وی افزود: پس از شناسایی نیازها، به شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور فراخوان داده شده تا شرکت‌هایی که توانایی رفع این نیاز‌ها را دارند برای انجام این کار اعلام آمادگی کنند.

آزادی گفت: در نهایت پس از اعلام آمادگی شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور، کار انعقاد قرارداد همکاری بین این واحد‌ها و صنایع کشاورزی استان انجام می‌گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: قرارداد‌های همکاری منعقد شده در این رویداد از حمایت ویژه در سطح استان و در سطح ملی برخوردار خواهند بود.

آزادی ابراز امیدواری کرد برگزاری این رویداد گام موثری در شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه حوزه کشاورزی استان باشد و تاکید کرد: برگزاری رویداد‌های اینچنینی در سایر حوزه‌های اولویت دار استان ادامه خواهد داشت .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *