نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 9:08 ق.ظ

شرکت بوش CyberCompare را برای متحول کردن تدارکات امنیت سایبری در بریتانیا راه اندازی کرد

ارسال شده در 14 اکتبر 2022 توسط The Manufacturer- عکس تزیینی است

شرکت مهندسی و فناوری چند ملیتی، بوش، از گسترش پلتفرم تدارکات امنیت سایبری خود، Bosch CyberCompare، در بریتانیا خبر داده است تا به کسب‌وکارها کمک کند تا هنگام خرید راه‌حل‌های امنیت سایبری، انتخاب مناسبی داشته باشند.

افزایش ریسک سایبری یک نگرانی بزرگ است زیرا گزارش شده است که 18 درصد از شرکت‌های بریتانیا حداقل یک بار در ماه با نقض سایبری مواجه می‌شوند. افزایش حملات سایبری تنها نیاز سازمان ها را برای یافتن و اجرای راه حل های امنیت سایبری صحیح برای کسب و کارشان تقویت می کند. با این حال، حجم گسترده ابزارها، نرم افزارها و فروشندگان امنیت سایبری در دسترس به این معنی است که انتخاب راه حلی که مقرون به صرفه ترین و موثرترین راه حل برای نیازهای تجاری آنها باشد، برای رهبران فناوری اطلاعات دشوار است.

Bosch CyberCompare از شرکت‌ها و بخش عمومی در هنگام خرید امنیت سایبری برای فناوری اطلاعات سازمانی، فناوری عملیاتی (OT) و اینترنت اشیا (IoT) مورد استفاده در تولید یا محصولات پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم مشتریان را قادر می‌سازد تا خدمات امنیتی و همچنین انواع محصولات را در حین ارائه الگوهای مشخصات، توصیه‌ها، درخواست‌های ناشناس برای پیشنهادات، مقایسه قیمت‌های ارائه‌دهنده واقعی و اجرای درخواست‌های کامل برای قیمت‌ها (RFQ) تهیه کنند.

CyberCompare بوش به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا هنگام خرید راه‌حل‌های امنیت سایبری، انتخاب درستی داشته باشند.

با تیمی از کارشناسان امنیت سایبری در آلمان و بریتانیا، این پلتفرم می‌تواند نقل قول‌های بیش از 7000 ارائه‌دهنده راه‌حل‌های امنیت سایبری و ارائه‌دهندگان محیط‌های IT، OT و IoT را مقایسه کند.  Bosch CyberCompare مستقل است و از طرف مشتری عمل می کند، هیچ همکاری فروش با فروشندگان ندارد و قبلاً تجربه قابل توجهی از کمک به بیش از 200 مشتری خارجی در تصمیم گیری در مورد امنیت سایبری به دست آورده است.

دکتر Jannis Stemmann، بنیانگذار و مدیر عامل Bosch CyberCompare، درباره راه‌اندازی در بریتانیا گفت: «چرا هر سازمانی باید هنگام خرید امنیت سایبری از صفر شروع کند، به‌جای اینکه بر روی شیوه‌های خوب و بهره‌مندی از اثرات پلت‌فرم‌ها سود ببرد؟ CyberCompare فرصتی را برای تکمیل پروژه سریعتر، با ریسک کم و با بودجه کمتر ارائه می دهد.

نهال تاکور، رئیس شعبه، بریتانیا، در Bosch CyberCompare نیز اظهار داشت: «ما هیجان‌زده هستیم که به دنبال جذب قابل توجه مشتریانمان با تحویل بیش از 300 پروژه خارجی در مناطق آلمانی زبان در 18 ماه گذشته، رسماً در بریتانیا راه‌اندازی کنیم. به‌عنوان یک پلت‌فرم واقعاً پیشرفته، ما هیجان‌زده هستیم که برند و پیشنهادات خود را به پایگاه گسترده‌تری از کسب‌وکارها توسعه دهیم.»

در 13 اکتبر 2022، Bosch CyberCompare میزبان کارشناسان صنعت در بحث پنل امنیت سایبری اروپا خواهد بود که چندین بینش را در مورد موضوعات مرتبط با امنیت سایبری با اولویت بالا آشکار می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *