نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 5:14 ب.ظ

در بریتانیا قبوض انرژی در حال حاضر برای 60 درصد تولیدکنندگان تهدیدی برای تجارتشان است

ارسال شده در 3 سپتامبر 2022 توسط The Manufacturer

تولیدکنندگان بریتانیایی هشدار می‌دهند که هزینه‌های انرژی آنها از کنترل خارج شده است، به طوری که تقریباً نیمی از آنها گزارش داده‌اند که قبض‌های برق آنها در 12 ماه گذشته بیش از 100 درصد افزایش یافته است و 53 درصد نیز انتظار دارند در سال آینده سرنوشت مشابهی داشته باشند.

بحران کنونی کسب‌وکارها را با یک انتخاب جدی مواجه می‌کند – اگر کمکی به‌زودی نیامد، تولید را قطع کنند یا کلاً کارگاه را ببندند. 12 درصد از تولیدکنندگان قبلاً به دلیل افزایش قبوض انرژی، کارکنان خود را کاهش داده اند، اما اذعان دارند که اگر افزایش بیش از 50 درصدی قیمت ها در 12 سال آینده تحقق یابد، اقدامات شدیدتری مانند تعطیلی کامل و تعدیل نیروها بیشتر مورد نیاز است.

قیمت‌های بالای انرژی دیگر تنها برای صنایع انرژی‌بر مسئله‌ای نیست، تأثیر آن در تولیدکنندگان در همه بخش‌ها و اندازه‌ها احساس می‌شود. شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا با 58 درصد از اقدامات تجاری خود را برای کاهش مصرف انرژی با عایق‌سازی ساختمان‌ها و نصب سیستم‌های گرمایی با عملکرد بهتر، کاهش دهند.

حدود 13 درصد در حال حاضر تولید را برای دوره های کوتاه کاهش می دهند یا به طور کامل از تولید در دوره های اوج قیمت انرژی ، با 7 درصد کاهش تولید برای دوره های طولانی تر در روز اجتناب می کنند. بیش از یک سوم از شرکت ها فعالانه به دنبال تامین کننده انرژی جدید هستند و دو پنجم آنها درباره تعرفه ثابت برای سال آینده مذاکره مجدد کرده اند.

تامین انرژی خود برای بسیاری از تولیدکنندگان به یک اولویت تبدیل شده است، به طوری که بیش از یک چهارم (27٪) از شرکت های مورد بررسی گفته اند که موفق به یافتن منابع مالی شده اند و قبلاً به سمت تولید در محل رفته اند. از هر 10 نفر، یک نفر سرمایه را از بخش‌های دیگر کسب‌وکار برای پوشش هزینه‌های انرژی بازتوزیع کرده است، در حالی که 7 درصد سرمایه‌های جدید یا بیشتر را برای پوشش قبوض در حال افزایش انرژی دریافت کرده‌اند. بیش از هفت مورد از هر ده مورد کاهش حاشیه یا سود بوده اند، زیرا آنها برای پرداخت صورت حساب ها تلاش می کنند، تقریباً هر تولیدکننده ای که مورد بررسی قرار گرفت می گوید دولت به اندازه کافی کاری برای حمایت از صنعت انجام نمی دهد.

بریتانیا در حال حاضر نسبت به سایر همتایان اتحادیه اروپا که کمک های اضطراری بسیار بیشتری برای صنعت ارائه می دهند عقب مانده است – به عنوان مثال، دولت ایتالیا عوارضی را که بر قبض های گاز و برق اعمال می شود کاهش داده است، مالیات بر ارزش افزوده را کاهش داده و اعتبار مالیاتی را برای صنایع انرژی بر در نظر گرفته است.

برای رساندن کمک حیاتی به مشاغل بریتانیا، دولت جدید نیاز فوری به اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد.

کوتاه مدت

  • برای کاهش هزینه های برق، پشتیبانی قیمت کربن را حذف کنید. برای مصرف کنندگان برق متوسط، این امر باعث صرفه جویی در شرکت ها تقریباً 90000 پوند در سال می شود
  • سقف هزینه صنعت را بررسی تا قیمت‌ها را با نرخ توافقی ثابت کنید – که مستقیماً توسط دولت تأمین می‌شود یا راه کار با بانک‌ها را برای تأمین مالی ترتیباتی برای تأمین مالی سقف بررسی کنید.

میان مدت

  • انگیزه ها را به حداکثر برسانید تا کسب و کارها کمتر به شبکه ملی وابسته باشند. تمدید 100% معافیت نرخ برای استفاده از نیروگاه و ماشین آلات در تولید انرژی تجدیدپذیر در محل و ذخیره سازی برق از 12 ماه به حداقل 3 سال، که بیشتر منعکس کننده دوره بازگشت سرمایه است.
  • تمدید تخفیف نرخ تجاری برای بهبود ساختمان های تجاری (به عنوان مثال عایق کاری) از 12 ماه به حداقل 3 سال

دراز مدت

  • اصلاح سریع بازار عمده فروشی برای جدا کردن قیمت برق از قیمت گاز

استفان فیپسون، مدیرعامل Make UK، سازمان تولیدکنندگان، گفت: «از آنجایی که قبض‌های انرژی از کنترل خارج می‌شوند، تولیدکنندگان به‌طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند تا راه‌هایی برای کاهش مصرف بیابند و تا آنجایی که می‌توانند از نظر بهبود ساختمان‌ها و نصب انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده کنند.

دولت باید برای کمک به کسب‌وکارهای در حال مشکل وارد عمل شود، جریان نقدینگی در حال حاضر به حداکثر رسیده است، تا با حمایت از کارخانه‌های پایدار، قبض‌های انرژی گزاف را بپردازد و از وابستگی به شبکه ملی دورتر شود.

با توجه به افزایش تعداد تولیدکنندگان که اکنون در حالت بقا قرار دارند و اقدامات شدیدی مانند کاهش مشاغل انجام می دهند، دولت جدید به محض ورود به اقدامات اضطراری نیاز دارد. زمانی که قیمت برق را برای مشاغل پایین بیاورد و سقف قیمتی صنعت را معرفی کند که می تواند به روش های مختلف تامین شود.

ما در حال حاضر از رقبای جهانی خود عقب هستیم و عدم اقدام طولانی مدت دولت بریتانیا این وضعیت را بدتر کرده است. اگر می‌خواهد میلیون‌ها شغل با درآمد خوب را در سراسر بریتانیا حفظ کند و جایگاه خود را به عنوان یکی از کشورهای بزرگ تولیدکننده جهان حفظ کند، اکنون به کمک نیاز دارد.

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *