نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 12:51 ق.ظ

ایالات متحده بیش از 10هزار چاه نفت و گاز متروکه منتشر کننده کربن را در 24 ایالت مسدود می کند

چا

اندی کوربلی -2 سپتامبر 2022 -یک چاه نفت قدیمی در تگزاس

یک برنامه جدید تحت لایحه زیرساختی رئیس جمهور بایدن قرار است بیش از 10000 چاه نفت و گاز طبیعی را که از آن زمان رها شده اند، مسدود کند.

این چاه‌های متروک که زمانی منابع انرژی بودند، اکنون صرفاً به‌عنوان لوله‌های اگزوز عمل می‌کنند که متان را از حوضه‌هایی که در آن حفاری می‌کردند منتشر می‌کنند و انتشار گازهای گلخانه‌ای آمریکا را بدون بازگشت یا هیچ ارزشی افزایش می‌دهند.

وزارت کشور بیش از 10000 چاه با اولویت بالا را در زمین های عمومی در 24 ایالت شناسایی کرده است که برای حفاری نفت و گاز اجاره شده بودند.اینها تنها بخشی از مجموع بیش از 100000 چاه متروکه است که نه تنها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای غیرضروری، بلکه خطرات ایمنی جدی را به دنبال دارد زیرا متان برای تنفس ایمن نیست و همچنین قابل اشتعال است.

دب هالند، وزیر امور خارجه، گفت: «قانون زیرساخت دو حزبی پرزیدنت بایدن ما را قادر می‌سازد تا با بی‌عدالتی‌های زیست‌محیطی طولانی‌مدت با سرمایه‌گذاری تاریخی برای بستن چاه‌های بلاصاحب در سراسر کشور مقابله کنیم.»

در وزارت کشور، ما در چندین جبهه کار می‌کنیم تا با سرمایه‌گذاری در تلاش‌ها در زمین‌های فدرال و مشارکت با ایالت‌ها و قبایل، تا جایی که می‌توانیم این مکان‌ها را پاکسازی کنیم.

از بین ایالت های واجد شرایط برای کمک مالی، 22 ایالت به هر کدام 25 میلیون دلار به عنوان کمک های مالی اولیه اختصاص یافته است. آرکانزاس و می سی سی پی هر کدام 5 میلیون دلار برای حمایت از اندازه گیری متان و شروع به مسدود کردن چاه ها دریافت خواهند کرد.

اوکلاهاما، کنتاکی، هر کدام تعداد 1000 یا بیشتر از این چاه ها را شناسایی کرده اند، در حالی که تگزاس و لوئیزیانا حدود 800 چاه را شناسایی کرده اند.کانزاس تنها در ایالت خود بیش از 2000 مورد پیدا کرده است.

حامیان آب و هوا مواردی مانند کوچک کردن صنعت گوشت گاو، یا معدوم کردن میلیون ها گوزن به منظور کاهش انتشار متان آمریکا را پیشنهاد می کنند، اما به نظر می رسد که اولین کاری که جامعه انجام می دهد حذف منابعی است که هیچ کاری برای هیچ کس انجام نمی دهند.

برای این منظور، وزارتخانه بهترین راه حل دائمی را برای کاهش انتشار گاز متان پیدا کرده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *