نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 9:05 ق.ظ

NIST گزارش استانداردهای فناوری های ارتباطی پیشرفته در راستای نوآوری را منتشر کرد

5 سپتامبر 2022 -توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری-اعتبار: CC0 دامنه عمومی

NIST گزارشی بین سازمانی در مورد استانداردهای فناوری های ارتباطی پیشرفته را منتشر کرد که راهنمای اولویت ها و فعالیت های استانداردهای آژانس های فدرال با علاقه مندی به فناوری های ارتباطات است.

گروه کاری فناوری ارتباطات پیشرفته بین سازمانی، (ACTWG) شامل 18 آژانس فدرال از جمله موسسه ملی استاندارد (NIST)، اداره ملی مخابرات و اطلاعات (NTIA)، اداره ملی هوانوردی و فضایی (ناسا)، سازمان غذا و دارو است. (FDA)، کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای (NRC)، وزارتخانه های امور خارجه (DOS) و دفاع (DOD)، و دیگران. این آژانس‌ها با هم کار می‌کنند تا سیاست‌های مؤثر و منسجم فدرال در استانداردهای ارتباطات را ترویج کنند، اهداف و اولویت‌های استانداردهای مشترک را شناسایی کنند و به درخواست‌های اطلاعات در مورد فعالیت‌های استاندارد ارتباطات فدرال پاسخ دهند.

استانداردهای ارتباطی ایجاد شده  شما را قادر می سازد در هر زمان، هر مکان و به هر کسی متصل شوید. استانداردهای ارتباطی که به طور جامع پذیرفته شده‌اند، اتصال را امکان‌پذیر می‌کنند و به عنوان زیرساختی برای نوآوری، یک جزء حیاتی در آوردن فناوری‌ها از آزمایشگاه به بازار برای اقتصاد جهانی پرجنب‌وجوش عمل می‌کنند. بدون پذیرش گسترده، استانداردها می توانند به ضرر یک بخش یا کشور به ضرر دیگران باشند. استراتژی استانداردهای ایالات متحده بر استانداردهای اجماع داوطلبانه تمرکز دارد که نوآوری را ترویج می کند و زمینه بازی برابر برای همه را در یک اقتصاد رقابتی جهانی فراهم می کند.

در حالی که بخش خصوصی بهترین موقعیت را برای رهبری استانداردها دارد، آژانس های فدرال هم پذیرندگان مهم و هم مشارکت کنندگان فنی در توسعه استانداردها هستند. برای موثر بودن در این نقش ها، آژانس ها باید دو کار را انجام دهند. اول، آنها باید با یکدیگر هماهنگ شوند، بنابراین آنها تلاش های تکراری یا تلاش برای تلاقی اهداف را ندارند. دوم، آنها باید به وضوح با رهبران استانداردهای بخش خصوصی در یک رویکرد واحد ارتباط برقرار کنند. ACTWG و گزارش آن دقیقاً بر روی این دو هدف متمرکز است.

بخش اول گزارش یک مرور کلی ارائه می‌کند و حوزه‌های اولویت‌دار استانداردهای استراتژیک، از جمله اینترنت اشیاء، امنیت و حریم خصوصی برای ارتباطات، تضمین کیفیت برای ارتباطات زیرساخت‌های حیاتی، و فناوری‌های نوظهور مانند ارتباطات کوانتومی را مشخص می‌کند. بخش دوم اهداف و اولویت‌های کلیدی استانداردهای ارتباطات آژانس‌های فدرال را تعیین می‌کند، حوزه‌های تمرکز خاصی را مشخص می‌کند و نمونه‌هایی از فعالیت‌های مرتبط با استانداردهای جاری را ارائه می‌دهد.

بر اساس یافته‌های گزارش، آژانس‌های فدرال اکنون با صنعت کار می‌کنند تا شکاف‌ها و فرصت‌های استانداردهای کلیدی را در هر حوزه اولویت استراتژیک شناسایی کنند. با پیشبرد استانداردهایی که نوآوری را ترویج می کنند، گروه کاری به دنبال ایجاد ارتباطات نسل بعدی است که پیشرفت را در تمام بخش های جامعه ما تسریع می کند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *