نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

17 بهمن 1403 2:15 ب.ظ

4 دلیل برای آوردن یک ذهن جدید به کسب و کار یکنواخت شده که می تواند کمک کند

4 دلیل برای آوردن یک ذهن جدید به کسب و کار یکنواخت شده که می تواند کمک کند

کیت ویتاسک-18 اکتبر 2024،  Getty Images

چیزهای کمی می توانند برای یک کارآفرین نوپا دلسرد کننده تر از این باشند که احساس کنند کسب و کار فلج شده است. چه فروش راکد شده باشد، چه مشتریان دیگر مانند گذشته راضی نباشند یا از ابتدای شروع کار شما فاقد آن احساس رضایت باشید، برای یک کسب و کار کاملا طبیعی است.

اما این بدان معنا نیست که سالم است – یا اینکه شما باید اجازه دهید کسب و کارتان به همین شکل بماند. خوشبختانه، مانند بسیاری از جنبه های دیگر کسب و کار، همکاری صحیح می تواند همان چیزی باشد که برای عبور از این مرحله اغلب خسته کننده به آن نیاز دارید. استقبال از یک ذهن جدید در ترکیب می تواند راه حل قدرتمندی برای بازگشت به مرحله رشد باشد.

1. دیدگاه جدیدی داشته باشید

زمانی که خیلی به مشکل نزدیک هستید، درک واقعی دامنه مسائلی که با آنها درگیر هستید دشوار است. این که آیا معضل اساسی در یکی از فرآیندهای عملیاتی شما، تلاش های بازاریابی و فروش یا حتی پیشنهاد ارزش منحصر به فرد شما نهفته است، تشخیص دقیق این موضوع ممکن است دشوار باشد.

دیدگاه‌های بیرونی می‌تواند برای کمک به ارزیابی عملیات فعلی‌تان از زاویه‌ای جدید، کشف مسائل یا چالش‌هایی که ممکن است به تنهایی شناسایی نکرده باشید، حیاتی باشد. همانطور که گزارشی از دانشگاه مریویل اشاره می کند، دریافت دیدگاه های مختلف می تواند برای فرار از اتاق پژواک شخصی (و حرفه ای) بسیار مهم باشد:

«در حالی که مواجهه با دیدگاه‌هایی که باورها و روش دیدن چیزها را به چالش می‌کشد، می‌تواند ناراحتی ایجاد کند، این تجربیات برای رشد شخصی حیاتی هستند. فقدان چنین تجربیاتی می تواند توانایی افراد برای توسعه و یادگیری را مختل کند. تحمل این لحظات گاه ناخوشایند می تواند به کنجکاوی و بلوغ عقل فرد منجر شود. نه تنها این، اکتشافاتی که هنگام درگیر شدن با دیدگاه‌های جدید و متفاوت انجام می‌شود، می‌تواند هیجان‌انگیز، الهام‌بخش و روشن‌کننده باشد.»

2. کار خود را برون سپاری کنید

در سطح روزانه‌تر، آوردن ذهن‌های جدید اغلب یک همکاری مهم برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر است، زیرا آنها پهنای باند لازم برای ادامه رشد را ندارند. این امر به ویژه در مورد افراد انفرادی صادق است.

یک مطالعه موردی اخیر از PMU Launch، یک شرکت آموزش زیبایی که توسط Kyle Koschel و Renato Fabri تأسیس شده است، این مفهوم را به خوبی نشان می دهد. کارینا مور، بنیانگذار Brows By Carina، به مدت هفت ماه متوالی، سطح درآمد کسب و کار B2B خود را 1200 دلار در ماه مشاهده کرده بود. در حالی که تلاش‌های اولیه متمرکز بر تبلیغات استراتژیک و بهبود تماس‌های فروش او نقش کلیدی در افزایش درآمد او به 13000 دلار در ماه داشت، این رشد سریع یک حالت ثانویه ایجاد کرد، زیرا او ظرفیت انجام کار بیشتر را نداشت.

گام بعدی شروع کار با متخصصان دیگر به عنوان بخشی از تیم او بود – یک تنظیم کننده قرار ملاقات که از سرنخ ها و قرار ملاقات های ورودی مراقبت می کرد و یک مدیر عملیات که عملیات روزانه کسب و کار را اداره می کرد. با برون سپاری این وظایف به افراد دیگر، کارینا توانست درآمد خود را به 29000 دلار در ماه افزایش دهد، فقط به این دلیل که زمان بیشتری برای تمرکز بر طرح های رشد استراتژیک داشت.

3. کیفیت کار خود را بهبود بخشید

ایجاد یک ذهن جدید برای کمک به کارتان – چه به طور کامل یک کار را به آنها برون سپاری کنید یا از کمک آنها در یک پروژه خاص استفاده کنید – فقط در زمان صرفه جویی نمی کند. همچنین می تواند به طور چشمگیری کیفیت کار شما را بهبود بخشد.

تحقیقات دانشگاه استنفورد نشان داده است که کار کردن با یکدیگر در واقع به “انگیزه درونی” کمک می کند، به طوری که افرادی که در یک محیط مشارکتی کار می کنند 50٪ در انجام وظایف موثرتر هستند. همکاری همچنین می تواند به مشارکت بیشتر کارگران کمک کند، که کیفیت کلی کاری را که انجام می دهند افزایش می دهد.

آوردن یک ذهن جدید می تواند این مزایای همکاری را بیشتر تقویت کند زیرا دیدگاه منحصر به فرد آنها می تواند به تیم شما کمک کند تا فرآیندهای موجود را به چالش بکشد و راه حل های بهتری را کشف کند. بینش‌های صنعتی یا مجموعه مهارت‌های خاص یک همکار جدید می‌تواند کیفیت محصولات یا خدمات شما را بهبود بخشد، در حالی که به شما و تیمتان کمک می‌کند تا از آنها یاد بگیرید تا توانایی‌های خود را بهبود بخشید.

4. افزایش خلاقیت و نوآوری

آوردن یک ذهن جدید برای کمک به کسب و کار شما می تواند یک راه فوق العاده قدرتمند برای افزایش خلاقیت و نوآوری باشد. سوابق و تجربیات اغلب چیزی است که برای ایجاد راه حلی لازم است که کسب و کار شما را از وضعیت فعلی خود خارج کند.

تاریخ مملو از نمونه‌هایی از افراد خارجی است که به ایجاد پیشرفت‌های خلاقانه در صنایعی کمک کردند که در آن‌ها مناسب به نظر نمی‌رسند. همانطور که Oguz A. Acar برای California Management Review می نویسد:

“در حالی که ممکن است مشورت با یک انسان شناس برای یک مشکل زیست شناسی مولکولی دور از ذهن به نظر برسد، بسیاری از پیشرفت های بزرگ در زیست شناسی در واقع از منابع غیرمنتظره از جمله انسان شناسان نشات گرفته اند. این اغلب به دیدگاه های تازه افراد خارجی نسبت داده می شود که ممکن است برای حوزه مشکل بدیع باشند. یک مورد در خارج از حوزه زیست شناسی، فناوری Auto-Tune است. این اختراعی که به عنوان «اختراعی که موسیقی را برای همیشه تغییر داد» توصیف می شود، توسط یک فرد کاملاً خارج از صنعت موسیقی، یک مهندس نفت به نام هارولد هیلدبراند، توسعه داده شد.

ایده‌های خلاقانه‌ای که شاید هرگز به آن فکر نمی‌کردید، می‌توانند به کسب و کار شما در جهت‌های جدید کمک کنند تا آن را پشت سر بگذارند.

ذهن های جدید، رشد جدید

با شرکای مشترک مناسب، تقریباً هر کسب‌وکاری می‌تواند مسیر خود را پشت سر بگذارد و خود را در مسیر دستیابی به معنی‌دارترین اهداف خود قرار دهد.

با تمرکز بر همکاری هایی که بهره وری و کیفیت کار شما را بهبود می بخشد، در حالی که دیدگاه های جدیدی را برای کمک به شما در کشف مسائل و ایجاد راه حل های خلاقانه به ارمغان می آورد، می توانید پتانسیل کامل ذهن های جدید را در کسب و کار خود باز کنید.

https://www.forbes.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *