نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 آذر 1403 12:58 ق.ظ

چگونه با سفر بهبود مستمر خود تعالی به دست آورید

چگونه با سفر بهبود مستمر خود تعالی به دست آورید

3 اوت 2021-لری فست

در آخرین مقاله‌ام، به پنج مانع اصلی پرداختم که اغلب یک ابتکار بهبود مستمر را قبل از اینکه اجرا شود، از مسیر خارج می‌کند. در این مقاله، من نحوه به دست آوردن کشش برای یک سفر CI قوی تر را به اشتراک می گذارم و به ویژگی های مورد نیاز برای حفظ برتری می پردازم. مثل همیشه، رهبران باید تعهد و انتظارات بالای خود را برای دستیابی و حفظ پیشرفت های تجاری به وضوح بیان کنند. از اینجا شروع کنید.

1. ثبات هدف و پیام. روشن کنید که “برنامه CI ما “طعم ماه” نیست. برتری تولید علاوه بر کار جاری ما نیست. کار ماست.»

2. کسانی را پرورش دهید که به شدت درگیر هستند و الگوی همکاران هستند. به آنها اجازه دهید یاد بگیرند که مالکیت آن را با احساس فوریت متعادل کنند. بیش از سه دهه پیش، شرکتی که من برای آن کار می‌کردم، اولین سلول‌های تولیدی ما را ایجاد کرد (که اکنون بیشتر به عنوان جریان‌های ارزش شناخته می‌شود). سلول  پیشتاز ما از داوطلبان مشتاق تشکیل شده بود. ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، اما چیزهای زیادی در مورد جریان، نیاز به تمرین متقابل و نحوه کنار آمدن با تعادل خط یاد گرفتیم. از آنجایی که ما در حال ساختن رنگ ها و اندازه های مختلف سیم و کابل اکسترود شده بودیم، اندازه قطعه، گروه بندی ساختارهای مشابه و تعادل جریان/خط حیاتی بود. هنگامی که سلول با اثربخشی بسیار بیشتر و کیفیت بالاتر کار می کرد، زمان “پا گذاشتن” این فرآیند و شروع سلول های بیشتری در بقیه کارخانه ها فرا رسید.

این خبر در این مرکز 800000 فوت مربعی پخش شد که اتفاقی جدید و هیجان انگیز در یکی از پنج بخش در حال رخ دادن است. کارمندان مناطق دیگر از سلول پیشتاز  بازدید کردند و سخنانی از طرفداران جدید – اپراتورهای ماشین شنیدند. به زودی اپراتورهای سایر مناطق کارخانه از سرپرستان خود در مورد طرح سلولی کردن مناطق خود سؤال کردند.

بقیه اش تاریخ است. برای بهبود جریان باید ردپاها را در سلول‌های U شکل جمع کنیم، که به این معنی بود که باید برای جابجایی تجهیزات زیادی هزینه کنیم. خوشبختانه، رهبری ارشد پتانسیل کاهش هزینه‌ها، کیفیت بسیار بهبود یافته، افزایش توان عملیاتی، زمان‌های چرخه کوتاه‌تر و غیره را دیدند و رشته‌های کیف پول را برای پیکربندی مجدد تجهیزات لازم باز کردند. در این مرحله، نگاهی به عقب نبود. ما فقط باید موفق می شدیم.

3. آموزش مدیران و سرپرستان امری ضروری است. در پس‌زمینه سفر CI شرکت من، آموزش‌های گسترده برای مدیران و سرپرستانی که باید با فرآیندهای فکری و رفتارهای جدید سرعت می‌گرفتند، ادامه یافت. این آموزش برای موفقیت بلندمدت و همچنین برای ایجاد پایه‌ای برای تنظیم ذهنیت توسط گروه‌های پشتیبانی حیاتی بود. این فرآیندهای فکری جدید بسیار متفاوت از پارادایم قدیمی بود. به عنوان مثال، پارادایم جدید:

  • تشخیص می دهد که همکاری متقابل و حمایت همه گروه ها مورد نیاز است. رهبری ارشد لحن و انتظارات را تعیین می کند.
  • رفتارهای جدید، یعنی ذهنیت رهبری خدمتگزار را مدل می کند.
  • عدم اعتماد بین رهبری و کارکنان سطح پایین و کارمندان ساعتی را با پرداختن به اعتماد به طور مستقیم از بین می برد.
  • بازخورد و ارتباط خوبی ارائه می دهد و فرآیند را رسمی می کند.
  • در صورت لزوم، انتظار نظم و انضباط دارد و در مورد تغییراتی که باید ایجاد شود به طرز وحشیانه ای صادق است.
  • اهداف را تعیین می کند، آنها را برآورده می کند و سپس هر نقطه عطف موفقیت را تشخیص می دهد و جشن می گیرد!
  • کار را برای دور بعدی بهبودها بازنشانی می کند.

و اکنون، حفظ بهبودها

4. احساس فوریت را حفظ کنید/ تجدید کنید.

5- برای تغییر زمان بگذارید. اگر افراد شما درگیر، یادگیرنده و کنجکاو هستند، در مسیر ادامه دهید. تعلیم دهید، آموزش دهید، آموزش دهید. حمایت، حمایت، حمایت.

6. نهادینه کردن کار استاندارد و ارائه آموزش به موقع.

7. ارتباط مستمر در مورد همسویی نتایج/اهداف/انضباط.

8. توسعه سیستم های قوی. اولویت بندی نیازها برای به دست آوردن حداکثر ضربه از فناوری اطلاعات، مهندسی و غیره.

9. رهبران باید بین نتایج کوتاه مدت و سه ماهه، به عنوان مثال، در مقابل نتایج بلندمدت تعادل ایجاد کنند. متاسفانه، شرکت های دولتی اغلب در اینجا سهل انگاری می کنند و به جای مشتریان و کارمندان، به سهامداران رسیدگی می کنند. این به خودی خود راه خوبی برای تغییر روند CI در مسیر اشتباه است.

10. هنگامی که انتظارات فعلی برآورده شد، مطمئن شوید که استانداردها و انتظارات جدید را دوباره تنظیم کنید. این یک فرآیند بی پایان CI است.

“یک رهبر کسی است که او را دنبال کنید تا به جایی بروید که خودتان به تنهایی نروید.” – جوئل بارکر، نویسنده و آینده پژوه

“پیشرفت مستمر مربوط به کارهایی نیست که شما به خوبی انجام می دهید – کار همین است. CI در مورد حذف چیزهایی است که مانع کار شما می شوند.” – بروس همیلتون

لری فست نویسنده 12 اصل تعالی تولید، راهنمای رهبر ناب برای دستیابی به تعالی و پایداری، دوم است. نسخه.

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *